  • 1. Data: 2004-04-28 09:27:21
    Temat: Jak nas skubią przy kredycie
    Od: m...@p...onet.pl

    Być może dla większości z Was to co napiszę jest rzeczą oczywistą, ponieważ
    jesteście z branży, ale ja jako standardowy zjadacz kredytów jestem co najmniej
    zniesmaczony. Wziąłem właśnie kredyt we frankach i przyznam, że spodziewałem
    się, że banki chcą zarobić w każdy możliwy sposób, ale manipulowanie kursami
    walut w momencie wypłaty i spłaty kredytu to już „chamstwo”( przy
    wypłacie
    zaniżyli kurs co spowodowało dla nich zarobek ok. 1000 zł a przy spłatach
    (dramat), szacuję, że to może sięgnąć 2 % kwoty zadłużenia) . Wyciągnąłem od
    pani z banku (bardzo miłej zresztą), że takie praktyki to normalka i że to się
    nazywa „polityka finansowa” ( według mnie oszukaństwo) stosowana przez
    wszystkie banki. Tak że przestrzegam i pozdrawiam wszystkich biorących kredyt w
    walucie !!!
    A może są banki które nie oszukują swoich klientów ? (miejsce na dobry PR !!!)

    Mariusz

  • 2. Data: 2004-04-28 13:45:34
    Temat: Re: Jak nas skubią przy kredycie
    Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    . Tak że przestrzegam i pozdrawiam wszystkich biorących kredyt w
    > walucie !!!

    Trzeba bylo czytac umowe.
    Ja biorac kredyt w CHF przeczytalam i splacalam go po kursie srednim NBP a
    nie bankowym.
    Kredyt w PeKaO samochodowy - nie wiem czy nadal tak jest, bo brany byl 2
    lata temu.

    m.

  • 3. Data: 2004-04-28 14:30:07
    Od: m...@p...onet.pl

    Czytałem czytałem ! Spoko.
    I nie miałem wyboru, a że SA Ci dało taki kredyt to mnie zdziwili.
    Pewnie ktoś za to zebrał bęcki.

    pozdro Mariusz

  • 4. Data: 2004-04-29 09:20:31
    Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    > Czytałem czytałem ! Spoko.
    > I nie miałem wyboru, a że SA Ci dało taki kredyt to mnie zdziwili.
    > Pewnie ktoś za to zebrał bęcki.

    Nie sadze, bo kolejny kredyt w PeKaO SA (tez samochodowy) tym razem w EUR
    tez splacalam kursem srednim NBP obowiazujacym w danym dniu.

    m.