  • 1. Data: 2004-04-28 09:05:02
    Temat: Rezygnacja z KK Visa Electron mBanku
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Nie mam przy sobie regulaminu, a na stronach www nie mogę nic znaleźć.
    Do kiedy najpoźniej można z niej zrezygnować? Tzn. ile dni przed
    wznowieniem? 45, 30?
    I jak tę operację wykonać skutecznie?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 2. Data: 2004-04-28 10:27:13
    Temat: Re: Rezygnacja z KK Visa Electron mBanku
    Od: "Waldek" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Nie mam przy sobie regulaminu, a na stronach www nie mogę nic znaleźć.
    > Do kiedy najpoźniej można z niej zrezygnować? Tzn. ile dni przed

    Kiedyś chciałem zrezygnować z VE emax i trzeba było zachowć wyprzedzenie 30
    dni.

    Pozdrawiam

    Waldek

  • 3. Data: 2004-04-28 10:29:33
    Od: "Waldek" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Waldek" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    Zapomniałem - dzwoń na mlinię

    Waldek

  • 4. Data: 2004-04-28 12:21:55
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

    > Witam.
    >
    > Nie mam przy sobie regulaminu, a na stronach www nie mogę nic znaleźć.

    tu patrzyłeś:
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_kre
    dyt_karta.html
    ?
    rozdział XII pkt. 5 bodajże

    > Do kiedy najpoźniej można z niej zrezygnować? Tzn. ile dni przed
    > wznowieniem? 45, 30?
    > I jak tę operację wykonać skutecznie?

    to juz chyba sobie poradzisz posilkując się źródłem?
    pozdr
    hidie

  • 5. Data: 2004-04-28 12:34:04
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > tu patrzyłeś:
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_kre
    dyt_karta.html
    > ?
    > rozdział XII pkt. 5 bodajże

    Dziekuje. Ale, cholera 60 dni. Szkoda, że nie 10 lat ;)

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret