  • Data: 2002-01-09 07:51:19
    Temat: Re: Wyższość mBanku nad Intelligo (lub odwrotnie)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, Jan 09, 2002 at 08:48:52AM +0100, Robert K. (Beer) wrote:

    > Skąd pomysł z 0 zł ?!

    Bo tyle kosztuje otwarcie w kazdym z tych bankow roru.

    > Jeśli nic konkretnego nie mogłeś napisać, to lepiej
    > było nic nie pisać. Tym bardziej, jeśli uważasz, że
    > napisałem coś głupiego (nie przeglądając archiwum).
    > Ty swoim dziwnym textem również tworzysz zbędne
    > wiadomości na grupie.

    W przeciwienstwie do konkretow jakie sam podeslales.

    Jeden z bankow ma bezplatne wyplaty z euronetow, drugi ma lepiej
    zorganizowane (ponoc) przelewy i PZ (tez chyba).

    Nie napisales czego chcesz a oczekujesz jasnej i konkretnej
    odpowiedzi. Zastanow sie.

    --

    --w