  • Data: 2002-01-09 13:13:30
    Temat: Re: Wyższość mBanku nad Intelligo (lub odwrotnie)
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org> szukaj wiadomości tego autora

    >Dzięki stokrotne !
    >Już byłem w niemal 100% zdecydowany na założenie konta w którymś z banków
    >(raczej skłaniałem się do mBanku) ale po tym, com usłyszał (zobaczył ;-))
    >to ... chyba dam sobie spokój.

    Eee tam, dales sie nabrac. Wiele osob korzysta z bankow internetowych jako
    glownych, a konto w marmurku sie zachowuje tylko do wyplacania wiekszej ilosci
    gotowki. Oczywiscie konto w marmurku tez wiekszosc osob wybralo sobie w takiej
    sytuacji bezplatne (przynajmniej jesli chodzi o prowadzenie).

    >Dzięki !

    A owszem teraz mi mozesz podziekowac za wyprowadzenie z bledu. :)

    ak