  • Data: 2002-01-09 12:59:43
    Temat: Re: Wyższość mBanku nad Intelligo (lub odwrotnie)
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Już byłem w niemal 100% zdecydowany na założenie konta w którymś z banków
    > (raczej skłaniałem się do mBanku) ale po tym, com usłyszał (zobaczył ;-))
    > to ... chyba dam sobie spokój.

    A widzisz?
    Mówiłem, że nie ma co ryzykować. Marmurki są dużo lepsze. 0,- zł to kupa
    forsy za prowadzenie i założenie rachunku.

    (Sluchajcie, jak pogonimy wszystkich chętnych do założenia konta w
    e-bankach, to nie będzie wreszcie problemów z logowaniem. Niech stoją w
    kolejkach i nie zapychają nadmiernie obciążonej sieci.)
    :-PP
    --
    Jan Werbinski +48 68 3630000 +48 606 269777
    j...@p...pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul