  • 21. Data: 2009-02-25 17:32:58
    Temat: Re: Wysyłka newsletterów mBanku :)
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Robert Kois <k...@h...pl> writes:

    > A co to za sposób który w sporej ilości przypadków zawodzi? Sprawdzenie

    Sporej? Jak na razie natknąłem się na mbank i reklamy onetu.

    > mógłbyś dodatkowo na tym oprzeć, ale _dodatkowo_ a nie jako główne
    > kryterium. Nawet jeżeli Message-Id wygląda na unikalny to nie możesz temu
    > zaufać bo nie masz pewności, że nadawca zapewnił jego unikalność.

    A powinien.
    KJ

    --
    KJ
    God created a few perfect heads. The rest he covered with hair.

  • 22. Data: 2009-02-25 17:33:21
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

    > On 2009-02-25, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No ale czekaj. To jak nie ma Msg-id (jest w końcu opcjonalne),
    > to program rozłoży ręce, bo "nie znasz lepszego sposobu"? :-)

    Albo powie: sprawdź ręcznie.

    KJ

    --
    KJ
    Spokojnie... To tylko prowokacja.

  • 23. Data: 2009-02-25 23:34:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Borys Pogoreło" s0oy2koab8p4.fc16pnwb7io7$....@4...net

    > Jak masz zamiar w inny sposób identyfikować jednoznacznie przesyłkę?

    Ależ to proste! Drukujesz dwie wiadomości (najlepiej na kalce)
    i porównujesz zawartość, patrząc na dwie kartki naraz (jedna nad
    drugą; jedna na drugiej; jedna przykrywająca drugą) pod światło. ;)

    > Dlatego, że prawidłowo implementuje wymagania

    Oczywiście!!

    > spieprzone przez programistów nie umiejących czytać dokumentacji?

    > Sprawdziłbyś się w zespole piszącym IE ;)

    :)

    Kiedyś już porównałem informatyka do fotografa.

    -- Jak mam znaleźć sposób na ustawienie czegoś w aparacie?
    Chyba te cymbały produkujące aparat nie myślą, że będą czytał dokumentację?!

    -- Co za cymbał! Domaga się dokumentacji systemy operacyjnego.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2009-02-25 23:39:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Kois" 1...@k...kojer

    > To raczej ty. Napiszę ci jeszcze raz: to pole jest _opcjonalne_ i nie wymagane.

    Określenie ,,opcjonalne'', nie oznacza ,,może być niepoprawne''. :)

    Wolność słowa nie oznacza nakazu mówienie. Człowiek może wypowiadać swoje myśli
    i/lub może milczeć. :) Ale wolność ta nie oznacza przyzwolenia na kłamanie. :)

    Niepoprawne pole wprowadza w błąd. Jeśli już ktoś je dostawia, choć nie musi
    tego czynć, nich dostawia w sposób poprawny!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2009-03-04 10:26:21
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    Dnia 25.02.2009 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał/a:
    > No ale czekaj. To jak nie ma Msg-id (jest w końcu opcjonalne),
    > to program rozłoży ręce, bo "nie znasz lepszego sposobu"? :-)

    Jak nie ma, to najbliższy serwer SMTP doklei swój. Więc albo robimy porządnie
    i dbamy o to aby były unikalne, albo nie dodajemy.