  • 1. Data: 2009-02-24 14:32:17
    Temat: "najgorszy z najgorszych"
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    Witam,
    Dziś opublikowany został taki artykulik:

    http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article327101/Stra
    ta_pewna_jak_banku.html

    Wynika z niego, że w "najgorszym z najgorszych" banków strasznie się traci na
    lokatach.

    Z drugiej strony chyba nie ma na dzień dzisiejszy wyżej oprocentowanej lokaty
    niż Killer w Banku Pocztowym (nie liczę ofert SKOK-ów).

    Czy ktoś z was może potwierdzić prawdziwość obliczeń autorów?

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 2. Data: 2009-02-24 14:40:33
    Temat: [ot] Re: "najgorszy z najgorszych"
    Od: Rafał Zawierta <z...@n...com>

    Kolego 'scholastyk' - próbuję napisać do ciebie na priv. Możesz do mnie
    się odezwać na gmail?

    R.

  • 3. Data: 2009-02-24 15:27:59
    Temat: Re: "najgorszy z najgorszych"
    Od: k...@o...pl

    On 24 Lut, 15:32, "scholastyk" <s...@c...onet.pl>
    wrote:

    > Z drugiej strony chyba nie ma na dzień dzisiejszy wyżej oprocentowanej lokaty
    > niż Killer w Banku Pocztowym (nie liczę ofert SKOK-ów).

    np. VVBank 8,05% na 3M i bez górnego limitu kwoty.

  • 4. Data: 2009-02-24 15:31:27
    Od: k...@o...pl

    On 24 Lut, 16:27, k...@o...pl wrote:

    > np. VVBank 8,05% na 3M i bez górnego limitu kwoty.

    Co do pocztowego, może mają jakieś lokaty na 0,1% jak piszą autorzy
    gdzieś skrzętnie ukryte.
    Lokaty internetowe mają znacznie wyższe oprocentowanie.

  • 5. Data: 2009-02-24 17:46:08
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Niezbyt dobra rekomendacja dla "ekspertów" z Money.pl

  • 6. Data: 2009-02-24 17:48:56
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 24 Feb 2009 15:32:17 +0100, scholastyk napisał(a):

    > Z drugiej strony chyba nie ma na dzień dzisiejszy wyżej oprocentowanej lokaty
    > niż Killer w Banku Pocztowym (nie liczę ofert SKOK-ów).
    >
    > Czy ktoś z was może potwierdzić prawdziwość obliczeń autorów?

    Autorzy chyba zapragnęli nagiąć rzeczywistość do swojej tezy i wywlekli
    "lokatę dynamiczną" BP oprocentowaną na 0.65%.

    Swoją drogą - po co takie coś w ich ofercie?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2009-02-24 19:34:04
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "scholastyk" <s...@c...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:139f.0000033a.49a404f1@newsgate.onet.pl...
    > Witam,
    > Dziś opublikowany został taki artykulik:
    >
    > http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article327101/Stra
    ta_pewna_jak_banku.html

    > (nie liczę ofert SKOK-ów).

    A dlaczego jesli można wiedzieć?

    Kris

  • 8. Data: 2009-02-24 21:07:06
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    > A dlaczego jesli można wiedzieć?

    Dlatego, że SKOK-i nie są bankami a artykuł traktuje o bankach.

    Pozdrawiam
    scholastyk