  • 11. Data: 2009-02-25 08:32:34
    Temat: Re: Wysyłka newsletterów mBanku :)
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Robert Kois <k...@h...pl> writes:

    > Bez znaczenia.

    Niestosowanie się do RFC jest bez znaczenia?

    > To zły klient jest, albo bez sensu skonfigurowany.

    Bo ty tak twierdzisz?
    KJ

    --
    KJ
    Math is like love -- a simple idea but it can get complicated.

  • 12. Data: 2009-02-25 12:42:18
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 24 Feb 2009 18:56:16 +0100, Kamil Jońca napisał(a):
    > Mhm. Zwłaszcza jak ktoś ma mechanizm wycinający duplikaty maili.

    Inna sprawa, że durny outlook często wysyła identyczne MsgID...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 13. Data: 2009-02-25 14:58:34
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 25 Feb 2009 08:54:09 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Bez znaczenia.

    Do wszystkich wymagań technicznych podchodzisz w ten sposób? Zwłaszcza do
    tych określonych w RFC jako "MUST"?

    Jak masz zamiar w inny sposób identyfikować jednoznacznie przesyłkę?

    > To zły klient jest, albo bez sensu skonfigurowany.

    Dlatego, że prawidłowo implementuje wymagania spieprzone przez
    programistów nie umiejących czytać dokumentacji?

    Sprawdziłbyś się w zespole piszącym IE ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 14. Data: 2009-02-25 15:36:37
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 25 Feb 2009 15:58:34 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Do wszystkich wymagań technicznych podchodzisz w ten sposób? Zwłaszcza do
    > tych określonych w RFC jako "MUST"?
    > Jak masz zamiar w inny sposób identyfikować jednoznacznie przesyłkę?

    Na pewno nie po opcjonalnym polu. Jeżeli chcesz się opierać na opcjonalnym
    polu (i wierzyć, że za każdym razem jest poprawne) to jest to idiotyzm
    dużej klasy.

    > Dlatego, że prawidłowo implementuje wymagania spieprzone przez
    > programistów nie umiejących czytać dokumentacji?

    Jakie wymagania? To jest opcjonalne pole przy poczcie.

    > Sprawdziłbyś się w zespole piszącym IE ;)

    To raczej ty. Napiszę ci jeszcze raz: to pole jest _opcjonalne_ i nie
    wymagane.

    --
    Kojer

  • 15. Data: 2009-02-25 15:42:02
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Robert Kois <k...@h...pl> writes:

> [...]
    >
    > Jakie wymagania? To jest opcjonalne pole przy poczcie.

    > To raczej ty. Napiszę ci jeszcze raz: to pole jest _opcjonalne_ i nie

    Ale jeśli _jest_ to musi spełniać jakieś warunki. Tak trudno to
    zrozumieć?

    Nie dyskutujemy o tym, że pola _nie_ma_ , tylko, że _jest_ i nie spełnia
    wymogów.

    KJ

    --
    KJ
    Ten tekst powstał w nadziei, ze bedzie komuś przydatny, jednak autor nie

  • 16. Data: 2009-02-25 16:03:44
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 25 Feb 2009 16:42:02 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Ale jeśli _jest_ to musi spełniać jakieś warunki. Tak trudno to
    > zrozumieć?

    Powinno. Ale znaczenie ma małe. I jak już się powołujecie na RFC to
    przynajmniej powołujcie się na aktualne (którego zapisy są dla was
    korzystniejsze).

    > Nie dyskutujemy o tym, że pola _nie_ma_ , tylko, że _jest_ i nie spełnia
    > wymogów.

    Jak nie zauważyłeś to ja się czepiam czepiania się "fachowców" i debilnego
    pomysłu wycinania duplikatów po msgid.

    --
    Kojer

  • 17. Data: 2009-02-25 16:13:41
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Robert Kois <k...@h...pl> writes:

    > Jak nie zauważyłeś to ja się czepiam czepiania się "fachowców" i debilnego
    > pomysłu wycinania duplikatów po msgid.

    Dlaczego debilnego? Znasz lepsze pole/sposób?

    KJ

    --
    KJ
    The world is coming to an end. Please log off.

  • 18. Data: 2009-02-25 16:21:06
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-02-25, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Dlaczego debilnego? Znasz lepsze pole/sposób?

    No ale czekaj. To jak nie ma Msg-id (jest w końcu opcjonalne),
    to program rozłoży ręce, bo "nie znasz lepszego sposobu"? :-)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 19. Data: 2009-02-25 16:40:18
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "WAM" <n...@n...nopl.pl> wrote in message
> [...]
    ndywidualni.pdf
    > U mnie dziala prawidlowo. FF 3.0.6 + Adobe Reader 8.0.

    U mnie w Chrome 1.0 owszem, chce pobrać/zapisać ten plik, ale jako typ
    podaje "Chrome HTML". Czyli zły content-type.

    k.

  • 20. Data: 2009-02-25 16:56:53
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 25 Feb 2009 17:13:41 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Dlaczego debilnego? Znasz lepsze pole/sposób?

    A co to za sposób który w sporej ilości przypadków zawodzi? Sprawdzenie
    mógłbyś dodatkowo na tym oprzeć, ale _dodatkowo_ a nie jako główne
    kryterium. Nawet jeżeli Message-Id wygląda na unikalny to nie możesz temu
    zaufać bo nie masz pewności, że nadawca zapewnił jego unikalność.
    To pole jest w tym przypadku tak samo przydatne jak twoje Cancel-Lock: do
    zabezpieczenia przed obcymi cancelami.

    --
    Kojer