  • 1. Data: 2004-04-09 07:15:37
    Temat: Wystrzegajcie sie jak Ognia i zarazy Banku Pekao SA
    Od: "Pan Farciarz" <farciarz@[nospam]gazeta.pl>

    Kiedys tam pracowalem jako przedstawiciel...

    Wystrzegajcie sie jak ognia, zarazy, pryszczycy i syfilisu
    Banku Pekao SA
    Okazalo sie ze ktos z banku, operowal moimi danymi osobowymi.. bez mojej
    wiedzy i zgody, zgloszono mnie jako akwizyotra OFE do Knuife, i co ciekawiej
    zgloszenia w moim imieniu dokonano....po moim odejsciu z pracy.....

    Sprawa juz sie zajela prokuratura......oraz moj prawnik

  • 2. Data: 2004-04-09 07:34:49
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > zgloszenia w moim imieniu dokonano....po moim odejsciu z pracy.....
    >
    > Sprawa juz sie zajela prokuratura......oraz moj prawnik

    to jak na farciarza przystalo to miales pecha

  • 3. Data: 2004-04-09 16:10:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > to jak na farciarza przystalo to miales pecha

    Bo ja wiem? Skutku prawnego taka umowa pewnie żadnego nie wywoła, a
    odszkodowanie może być niemałe.

  • 4. Data: 2004-04-09 21:06:42
    Od: "b.szczepaniak" <n...@o...pl>

    ja tam nadal pracuje i nie slyszalem o takim etacie w Banku Pekao SA -
    przedstawiciel OFE

    kiles nie zmyslaj.

    --
    0==]::::::::::::::> b.szczepaniak <::::::::::::::[==0

  • 5. Data: 2004-04-10 06:41:09
    Od: "Pan Farciarz" <farciarz@[nospam]gazeta.pl>

    Użytkownik "b.szczepaniak" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ja tam nadal pracuje i nie slyszalem o takim etacie w Banku Pekao SA -
    > przedstawiciel OFE
    >
    > kiles nie zmyslaj.
    >
    > --
    > 0==]::::::::::::::> b.szczepaniak <::::::::::::::[==0

    a przedstawicieli widziales?....chyba ze od niedawna pracujesz...a jak
    siedzisz w okienku to napewno nie widziales...

  • 6. Data: 2004-04-10 09:25:57
    Od: "b.szczepaniak" <n...@o...pl>

    jasne ze widzialem ale ostatni raz temu ze dwa lata, rozwalono WAS tak
    szybko jak powolano, nie opłacalna inwestycja.

    wracajac do tematu to nie Bank cie okradal tylko twoj bylo kolega akwizytor,
    ktory nie byl zatrudniony w Banku tylko w spolce okolobankowej.
    Prowadziliscie własna dzialalność, wiec niech prawnik sam zrozumie i tobie
    wyjasni, ze nie tego oczerniasz co powinienes.

    BTW: dobrze ze rozpuszczono ten kanal dystrybocji na 4 strony swiata.

    pozdrawiam: Pan z okienka

  • 7. Data: 2004-04-10 17:18:56
    Od: "Pan Farciarz" <farciarz@[nospam]gazeta.pl>

> [...]
    > wyjasni, ze nie tego oczerniasz co powinienes.
    >
    > BTW: dobrze ze rozpuszczono ten kanal dystrybocji na 4 strony swiata.

    Szczerze mowiac wcale sie nie dziwie ze towarzystwo z pionu sprzedazy
    zewnetrznej, rozpedzono na 4 strony swiata. na moje oko i zaslyszane
    wiadomosci to okolo 20% ludzi nadawalo sie tam do jakiejkolwiek pracy i
    potrafili cos zalatwic, reszta to patalachy i cwaniaczki o skrajnych
    objawach lenistwa.
    Wiec...bank lozyl na ich "przekrety" kase, oni kombinowali, robili rozne
    "wydmuszki" w banku, fikcyjni klienci ipt, etc, terminale platnicze
    zakladane w budkach z kartoflami. A prowizja leciala...i to nie
    mala...Pozniej przekrety wylazily na jaw, no i znowu Policja, przesluchania,
    dochodzenie, aresztowanie....Jedna wielka porazka. Ot....weryfikacja osob
    ktore mialy byc przedstawicielami w banku byla nijaka...a z czyjej winy, a
    no z winy osob odpowiedzialnych za ten dzial...
    Nie oszukujmy sie ale tenze bank jest skazany na porazke, a to z powodu
    organizacji, lekkiego podejscia do obslugi klienta..itp itd.....jednym
    slowem kultura organizacyjna w Pekao SA pozostawia wiele do zyczenia. Ale to
    juz problem zarzadu a nie moj, bo ja ani pracownik tego Kolosa na glinianych
    nogach ani klient, pozostala mi tylko kupa nieprzyjemnych wspomnien po tym
    Banku. A Szkoda bo moglby to byc swietny Bank....