  • 1. Data: 2003-02-05 20:15:36
    Temat: Re: Wysłałem wniosek o KK via in do MULTIBANKU
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Thu, 6 Feb 2003 14:34:58 +0100, "JaKi" <j...@g...pl> wrote:

    >Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    >A nie lepiej agenta zawezwac? Moze mu sie to zaliczy do miesiecznego
    >planu/prowizji.

    Ja "zawzywalem" ;), agenta. To przyjechal do mnie po 23 dniach (LOL).
    I to nie byl naprawde agent, tylko pracownik oddzialu, ktory po prostu
    byl w okolicy. Bo agent (informacja z 1 reki) stwierdzil ze nie ma
    czasu na moj wniosek (i jeszcze 3 czy 4 osob z regionu) LOL.
    .... moobank ;)

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 2. Data: 2003-02-06 10:38:28
    Temat: Wysłałem wniosek o KK via in do MULTIBANKU
    Od: s...@o...pl

    Kolejny - tym razem na Senatorska w Warszawie.
    Na razie mija 2 dzień i nic - zero odzewu - pewnie są zawaleni wnioskami i
    robotą :)

  • 3. Data: 2003-02-06 10:48:00
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Feb 06, 2003 at 11:38:28AM +0100, s...@o...pl wrote:

> [...]

    Spoko - zgubili. Jesli nie pofatygujesz sie fizycznie do oddzialu to
    mozesz pomysl ze wyslales wniosek wlozyc miedzy bajki.

    Nie umiem tego zrozumiec.

    --

    --w

  • 4. Data: 2003-02-06 11:36:24
    Od: s...@o...pl

    > Spoko - zgubili. Jesli nie pofatygujesz sie fizycznie do oddzialu to
    > mozesz pomysl ze wyslales wniosek wlozyc miedzy bajki.
    >
    > Nie umiem tego zrozumiec.
    >
    > --

    Zobaczymy - trzeci raz daje im szanse

  • 5. Data: 2003-02-06 13:34:58
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

  • 6. Data: 2003-02-06 20:06:28
    Od: "Robek" <r...@f...pl>

    <s...@o...pl> wrote in message
    > Kolejny - tym razem na Senatorska w Warszawie.
    > Na razie mija 2 dzień i nic - zero odzewu - pewnie są zawaleni wnioskami i
    > robotą :)

    Moja historia jest troche inna .....ale po pierwszym kontakcie bardzo nie
    lubie Multibanku....
    Zlozylem wniosek via internet , oddzwonili nastepnego dnia , kazali przyjsc
    na Krolewska na godz 18 z :
    wyciagami za ostatnie 5 miesiecy (?!?)
    .....no i reszta wymaganego badziewia .
    No i bylem , za 10 minut 18.00 i co ....czekam godzine !!!!!!.....ja
    rozumiem , lekki poslizg , 10, 15 minut , ale godzina !!!!!!
    Pierwszy zajebisty minus , gdybym wiedzial co bedzie pozniej ..........no to
    po godzince czekania , w koncu wchodze do boksu , jakas paniusia , jakby
    lekko obrazona , ale ok , tyle czekalem to sobie porozmawiam ......a ona do
    mnie zebym pokazal kwity , ....ok , prosze
    No i ona do mnie ze wyciagi to za 6 a nie 5 miesiecy i do tego potwierdzone
    w oddziale , a ja zaraz , zaraz taka informacje przekazano mi telefonicznie
    :
    No to ona do mnie " A kto ?" , to ja " Niewiem " , a ona " A to trzeba bylo
    nazwisko zapamietac ............" Ku*** i sobie poszedlem .
    Przeciez kto to oni moga sprawdzic , kto do mnie oddzwianial.
    Pierwszy i ostatnio moj kontakt z Multi , ze zlosci poszedlem i wyrobilem
    sobie karte Carrefour :)

    Znam lepsze banki ......

    pozdr
    Robek

  • 7. Data: 2003-02-06 20:18:11
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > byl w okolicy. Bo agent (informacja z 1 reki) stwierdzil ze nie ma
    > czasu na moj wniosek (i jeszcze 3 czy 4 osob z regionu) LOL.

    He he he LOL, ROTFL :)

    No to moj z Citka oddzwonil, umowil sie na konkretna godzine, w dniu w
    ktorym bylismy umowieni zadzwonilem z pytaniem czy mozemy sie psotkac 3 h
    czesniej - bez problemu o zaakceptowal.

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2003-02-07 07:21:12
    Temat: Re: Re: Wysłałem wniosek o KK via in do MULTIBANKU
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Feb 06, 2003 at 02:34:58PM +0100, JaKi wrote:

    >A nie lepiej agenta zawezwac? Moze mu sie to zaliczy do miesiecznego
    >planu/prowizji.

    nie nie nie - jest mozliwosc skladania przez internet? No to ma
    dzialac i wnioski maja nie ginac. Jak im gina wnioski to zamknac bu*el
    i nie udawac fikcji. Sorry.

    A z citkiem to zadnych problemow nie mialem, karte dodatkowa wyrobilem
    dzwoniac do nich i proszac o dodatkowa (fakt, mam vise a dodatkowa
    byla mc). Niemniej jednak zdecydowanie widac ze procedury w citi
    (mowie o kk, nie o jakims tam banku) sa zdecydowanie okrzeple i
    scisle zdefiniowane - widac kto wydal najwiecej kk w polsce.

    --

    --w

  • 9. Data: 2003-02-07 07:47:35
    Od: s...@o...pl

    No niestety - na Królewskiej obsługa nie jest najlepsza i często stoi się w
    kolejce aby zostać obsłużonym. Dlatego wyslałem na Senatorską - minął właśnie
    kolejny dzień i ......... cisza :)

  • 10. Data: 2003-02-07 10:46:46
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]

    > (mowie o kk, nie o jakims tam banku) sa zdecydowanie okrzeple i
    > scisle zdefiniowane - widac kto wydal najwiecej kk w polsce.

    W pelni sie zgadzam. Miałem okazje ostatnio sie przekonac (a raczej porownac
    multi do citi -w okreslonych sytuacjach), ze citi ma tez procedury reklamacyjne
    ma o nieeeebo lepiej rozwiazane. W multi na razie to wszystko troche kuleje,
    IMHO trzeba troche zaczekac zanim to wszystko zacznie dzialac poprawnie.
    Nie mowiac juz o tym, ze citi oprocz tego jest b.bezpieczna karta.

    --
    Witek