eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWyplata z kazdego bankomatu w kraju bez prowizji czy warto? › Wyplata z kazdego bankomatu w kraju bez prowizji czy warto?
  • Data: 2002-11-21 07:56:12
    Temat: Wyplata z kazdego bankomatu w kraju bez prowizji czy warto?
    Od: "Albert Litwiniuk" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie!

    Mam zamiar skorzystac z oferty Banku ING, gdzie Konto z Lwem Prestige
    kosztuje co prwda sporo, ale:
    1. Wyplacam nawet po 20pln z jakiegokolwiek bankomatu (Euronet, bankomatu
    przeroznych bankow) w kraju za darmo.
    2. Kazdy przelew, nawet do ZUS i US mam za darmo.
    3. Oprocentowanie pozyczki w koncie (15%)

    Wada to koszt miesieczny prowadzenia rachunku (18pln lub 19 teraz po
    podwyzce). Ale gdy sie zrezygnuje z innego konta, przeniesie pozyczke w
    koncie (ktora czesto jest oprocentowana ok. 18-20%), to wg mnie warto.
    Ja jednak uwazam, ze warto spytac specjalistow z doswiadczeniem, takich jak
    Wy. Prosze o podanie wad takiego konta w BSK.

    Alberto