  • Data: 2017-03-24 23:11:08
    Temat: Re: Wypłata z karty prepaid USD
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Po wpisaniu kwoty w PLN pojawiła mi się informacja o kursie i kwocie w USD jaka
    będzie pobrana.
    Zdjęcia 3 brankomatów: Euronet, Planet Cash oraz ING
    http://imgur.com/a/DStXc

    O Kantorze Aliora i Aliorze wiem, dlatego nawet tam nie zaglądałem.

    Obciążenie na karcie na chwilę obecną (bo nie wiem czy może się jeszcze zmienić)
    wyszło 107.53 USD, co mniej więcej się zgadza.
    W ING PLN / USD 0.260159 dało to 104.06 USD i do tego stała prowizja 3.15 USD co
    razem daje 107,21 USD (różnica 0,32 USD)

    Karta jest od Payoneer, link do cennika - https://www.payoneer.com/fees/
    Na samym dole "OPTIONAL: Use the Payoneer Prepaid MasterCard(R)"

    Adam