  • Data: 2017-03-26 21:05:59
    Temat: Re: Wypłata z karty prepaid USD
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > I znów przepłaciłeś.
    > Bez przewalutowania miałbyś kurs jak w kantorze aliora.
    > Choć procentowo nie straciłeś aż tyle, bo spora jest prowizja za samą wypłatę.
    > Następnym razem spróbuj bez DCC.

    Dlaczego "znów" przepłaciłem?
    Zrobiłem 2 wypłaty po 400 zł, jedną w piatek rano, drugą w sobotę w południe.
    Kurs wyświetlany nie zmienił się tak bardzo.
    Wg. https://www.ingbank.pl/kursy-walut było to
    dla piątku 8 rano - 3,8438 PLN (tabela bezgotówkowa i tabela DCC tak samo)
    dla soboty czyli kurs z piątku 16 - 3,8349 PLN (tabela bezgotówkowa i tabela DCC tak
    samo)

    W piątek wyświetliło mi że zostanie pobrane 104,06 USD (wybrałem bez przewalutowania)
    W sobotę wyświetliło mi że zostanie pobrane 104,31 USD (wybrałem z przewalutowaniem)

    Tak jak napisałem zawsze dochodzi mi stała prowizja 3,15 USD.