  • Data: 2017-03-26 15:50:16
    Temat: Re: Wypłata z karty prepaid USD
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Wypłata którą robiłem wczoraj ostatniecznie została zaksięgowana jako 108.02 USD (w
    tym prowizja 3,15 USD)

    Dzisiaj ponownie wypłaciłem 400 zł, zrobiłem zdjęcie przed samą wypłatą
    http://imgur.com/a/nBZLX
    niby wyszło 104,31, wybrałem z przewalutowaniem. Na koncie Payoneer mam autoryzację
    na 107.46 (w tym prowizja 3,15 USD), czyli zgadza się co do centa.

    Na wydruku z bankomatu jest informacja "Potwierdzam, że bank umożliwił wybór
    przewalutowania i mój wybór powyższej operacji jest ostateczny" oraz "Bieżąca tabela
    kursowa dla usługi DCC dostępna jest na stronie ingbank.pl"