    From: Miernik <p...@p...miernik.name>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wypłata gotówki w banku bez oddziałów
    Date: Sun, 19 Dec 2010 13:24:11 +0000 (UTC)

    On Sun, 19 Dec 2010 10:31:16 +0100, MarekZ wrote:
    > Aha, czyli przynajmniej jest jakaś różnica, która może być warta tych
    > 1,50 miesięcznie, których zresztą jak rozumiem dla wersji bez obsługi
    > płatności zbliżeniowych i tak nie ma. W przypadku limitu dobowego na
    > bankomaty o ile da się to tak wysoko ustawić oraz nie jest to blokowane
    > limitem ilości transakcji,

    Maksymalne ustawienie dobowego oraz miesięcznego limitu ilości transakcji
    kartą mBank MasterCard Debit eKONTO wynosi 9999 - zarówno dla limitu
    wypłat w bankomatach jak i wypłat w kasach banków.

    Dla karty Visa Elektron eKONTO podobnie - z tym wyjątkiem że maksymalny
    dzienny limit wypłat w kasach banków to 15.

    Wszystkie informacje które podaje dotyczą Mastercarda Debit bez Paypassa,
    bez opłaty 1.50 zł (o ile jest to jedyna karta do rachunku). Nie
    gwarantuje że dla karty z Paypasem limity będą identyczne - nie posiadam
    karty z Paypassem - nie mam ochoty by ktoś z mobilnym POSem się do mnie
    "zbliżył" w autobusie miejskim i ściągnał mi z karty 50 PLN.