  • Data: 2010-12-19 10:37:01
    Temat: Re: Wypłata gotówki w banku bez oddziałów
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Gru, 10:31, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > MC Debit Gold wyp ata w oddziale banku jest za darmo, cho w sumie to
    > jeszcze nigdy w yciu z takiej opcji nie korzysta em.

    To jest karta warta polecenia. Sam ja chcialem ze zwgledu na darmowe
    wyplaty na calym swiecie, ale o wiele czesciej niz do tego korzystam z
    platnosci paypassem i tu jest rewelacyjna :). Na prawie 20 platnosci,
    zero transakcji z autoryzowanych online. A od ostatniej transakcji
    autoryzowanej (emv) juz 15 paypassowych. Hehe... w zasadzie to karta
    dla mnie stracila obecnie podstawowa funkcjonalnosc (wyplaty w
    bankomatach), bo chce zobaczyc kiedy sie zbuntuje i pojdzie z
    autoryzacja ;).
    Mi sie udalo wynegocjowac bezterminowo zerowa oplate, wiec chyba ta
    karta pozostanie na dlugo w moim portfelu :).

    MK