  • Data: 2010-12-19 20:59:03
    Temat: Re: Wypłata gotówki w banku bez oddziałów
    Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przy wypłatach z bankomatu jest jeszcze jeden "techniczny" szczegół,
    mianowicie urządzenie nie pozwala na wypłatę dowolnie dużej kwoty w
    pojedynczej transakcji. Limit jest rózny dla różnych bankomatów, ok. 2500 do
    3900 PLN (największy jaki znalazłem). Tak że trzeba się trochę PIN'u
    naklepać :) Ostatnio wypłacałem w ten sposób mizerne 30kPLN i było to
    irytujące, przy 100kPLN mogła by się każdemu cierpliwość skończyć ;)