  • 11. Data: 2003-11-12 07:21:33
    Temat: Re: Wymiana tokena VWbanku - raz jeszcze
    Od: "AdamRo" <w...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "AdamRo"
    >
    > ??????????
    > RSA SecurID

    Chodzi o DATĘ PRODUKCJI. Francuzi mają z nimi od jakiegoś czasu problemy :-)

    tymczasem,
    a.

  • 12. Data: 2003-11-12 11:42:42
    Od: "Janoush" <janusz_a223a @ skrzynka.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "LeszekR."

    Też mam taką datę.
    Token dostałem do +konta, jakieś dwa lata temu.
    Oznacza to chyba, że losowo przydzielają tokeny i nie ma znaczenia data
    ważności.

    Janusz

  • 13. Data: 2003-11-12 16:34:31
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "AdamRo"

    > Chodzi o DATĘ PRODUKCJI. Francuzi mają z nimi od jakiegoś czasu problemy
    :-)

    Jak dla mnie, dowcip był francusko wyrafinowany ;-)