  • 31. Data: 2012-07-13 12:57:42
    Temat: Re: Odszczekam Re: Wyłudzenia zwrotu 5% od AliorSync
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "maruda" jtor9a$18m$...@i...gazeta.pl

    > Też mnie to zaskoczyło,

    I wszystko jasne. ,,Też'' -- jak owego towarzysza. :)

    > ale ja, panie, owszem, inżynier, ale elektronik...

    On też był jakimś inzynierem. :)
    Nawet Edward Gierek -- też był jakimś inzynierem. :)
    Studiował gdzieś (jak głosiła encyklopedia komunistyczna) na śląskiej uczelni.
    Encyklopedia nie precyzowała, na jakiej. :) A nie chodziło o nazwę uczelni,
    w której występowało słowo ,,Śląsk''. Nie chodziło o to, że ktoś studiował
    na Uniwersytecie Warszawskim. Mniej więcej było tam (w tej encyklopedii)
    sformułowanie typu -- ,,na jednej ze śląskich uczelni''.

    > ... a w przykładzie Enojla nie chodzi o to, że zbrojenia były zginane, ale, że
    "beton" na dolnej powierzchni podestu pracował na
    > rozciąganie (zamiast na ściskanie), a na to ma wytrzymałość znikomą...

    Bingo!!! Wyjaśniłeś to, co jest (i było) oczywiste. :)
    Było dla każdego, poza ,,inzynierami'' takimi jak Ty

    "maruda" jtor9a$18m$...@i...gazeta.pl

    > Też mnie to zaskoczyło,

    czy ów towarzysz, który podparł swój balkon.

    Dla mnie wyjaśnienie owego ,,fenomenu'' jest oczywiste od niepamiętnych czasów.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 32. Data: 2012-07-15 21:27:03