  • 1. Data: 2012-07-09 19:49:46
    Temat: mbank po zminach
    Od: "SYNEK" <h...@S...pl>

    Witajcie,

    Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale przy platnoscia karta nie zaklada blokady
    na dana kwote...wczoraj i dzis to samo...

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-07-09 20:16:38
    Temat: Re: mbank po zminach
    Od: " Adam" <g...@W...gazeta.pl>

    SYNEK <h...@S...pl> napisał(a):

    > Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale przy platnoscia karta nie zaklada blokady
    > na dana kwote...wczoraj i dzis to samo...

    U mnie zakłada.

  • 3. Data: 2012-07-09 20:53:13
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2012-07-09 19:49, SYNEK pisze:
    > Witajcie,
    >
    > Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale przy platnoscia karta nie zaklada
    > blokady na dana kwote...wczoraj i dzis to samo...

    A jesteś pewien że powinna być blokada, może transakcje były offline,
    co to za karta, w jaki sposób płaciłeś i jaka kwota?

  • 4. Data: 2012-07-10 09:28:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 09 Jul 2012 19:49:46 +0200, SYNEK napisał(a):

    > Witajcie,
    >
    > Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale przy platnoscia karta nie zaklada
    > blokady na dana kwote...wczoraj i dzis to samo...

    Jeżeli płatność poszła offline (np. paypass) to blokady nie będzie pojawi
    się tylko rozliczenie.

    --
    xbartx