  • 1. Data: 2008-05-07 17:44:15
    Temat: Wyjazd do USA 6 miesiecy jakie konto w PRL $
    Od: "news.dialog.net.pl" <s...@s...ss>

    wyjeżdżam do usa na 6 miesięcy i potrzebuje mieć w Polsce konto wraz z
    karta kredytowa która będę mógł kupować w sklepach w USA

    moje wymagania :)

    - konto w dolarach
    - jeśli będę płacił karta za mleko to żeby mi pobrali tyle co ono
    kosztuje w USA a nie po przeliczane przez Euro Zlote i dolary
    - najniższa oplata za wypłatę z bankomatu w USA

    Jaki bank oferuje takie konta.

    ps.
    proszę nie radzić mi zakładanie konta w USA to odpada

  • 2. Data: 2008-05-07 17:53:47
    Temat: Re: Wyjazd do USA 6 miesiecy jakie konto w PRL $
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fvspp7$2uo$1@news.dialog.net.pl, *news.dialog.net.pl* wrote:
> [...]
    > - najniższa oplata za wypłatę z bankomatu w USA
    >
    > Jaki bank oferuje takie konta.
    >
    > proszę nie radzić mi zakładanie konta w USA to odpada

    bzwbk i chyba ing
    a takze zalozyc konto na miejscu.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2008-05-07 17:56:26
    Od: IżI <dzolero@plusnet_lej_spam_w_morde.pl>

    news.dialog.net.pl pisze:

> [...]
    > kosztuje w USA a nie po przeliczane przez Euro Zlote i dolary
    > - najniższa oplata za wypłatę z bankomatu w USA

    BZWBK ma konta walutowe, wyrobienie karty (Mastercard) ok 2 tyg.,
    trzymasz kasę w dolarach, płacisz w dolarach, zarabiasz w dolarach,
    będziesz miał dalej w dolarach, płacisz kartą za free, prowizja za
    wyjęcie gotówki z tamtego bankomatu to chyba ok 1.5$.

    http://www.dlaciebie.bzwbk.pl/38831?gclid=CKum3u36lJ
    MCFQMVuwodsRsxiQ

  • 4. Data: 2008-05-07 19:58:22
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    news.dialog.net.pl wrote:

    > ps.
    > proszę nie radzić mi zakładanie konta w USA to odpada

    Masz mocne wsparcie? Nie dosc ze procedury nieupierdliwe, to dobrze
    szukajac mozna dostac jakies 50USD bonusa i krzeselko wedkarskie :) (z
    autopsji, Susquehanna Bank w Maryland). Przy zleceniu przelewu
    wynagrodzenia na konto dodatkowe 50 czy 100USD dawali.

    Wieslaw

  • 5. Data: 2008-05-07 21:42:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    news.dialog.net.pl wrote:
> [...]
    >
    > Jaki bank oferuje takie konta.
    >
    > ps.
    > proszę nie radzić mi zakładanie konta w USA to odpada

    visa dolarowa w pekao sa

  • 6. Data: 2008-05-08 07:33:40
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Użytkownik "Wwieslaw" napisał w wiadomości

> [...]
    > autopsji, Susquehanna Bank w Maryland). Przy zleceniu przelewu
    > wynagrodzenia na konto dodatkowe 50 czy 100USD dawali.

    We Fleet Bank CT też 50$ dawali i jeszcze 20 jak jakiś znajomy konto
    założył. I konto "no fees".

  • 7. Data: 2008-05-08 09:16:51
    Od: "gk" <g...@p...fm>

    Sz. P. news.dialog.net.pl pięknego dnia napisał(a):
> [...]
    > Jaki bank oferuje takie konta.
    > ps.
    > proszę nie radzić mi zakładanie konta w USA to odpada

    Ja założyłem sobie w BZWBK, ale za dużo z niego nie korzystałem (tzn. do
    pierwszej wypłaty). Konto bez opłat i dostajesz do tego kartę. Za kartę coś
    tam płaciłem, bo chciałem ją wcześniej. W jakiejś małej wypożyczalni nie
    chcieli mi za bardzo dać samochodu na tą kartę. Problemy są też z zakupami
    przez internet. Po dwóch tygodniach wybrobiłem sobie darmowe konto w usa (w
    tym miasteczku z większych sieci był tylko wellsfargo). Zaraz po otrzymaniu
    ich karty wszystkie problemy zniknęły. Jeżeli jedziesz do pracy, to jest
    bardzo dobre rozwiązanie.

  • 8. Data: 2008-05-08 15:30:04
    Od: "gk" <g...@p...fm>

    Sz. P. gk pięknego dnia napisał(a):
> [...]
    > sieci był tylko wellsfargo). Zaraz po otrzymaniu ich karty wszystkie
    > problemy zniknęły. Jeżeli jedziesz do pracy, to jest bardzo dobre

    Tak mi się przypomniało, że jak wypożyczałem samochód to próbowałem z polską
    KK w złotówkach, a nie z tą z BZWBK w dolarach. Ta BZWBK jest zwykłą
    płatniczą także samochodu na nią nawet nie wypożyczysz. Nie wiem jak jest z
    wyrobieniem bezpośrednio pod konto dolarowe karty kredytowej w BZWBK. U nich
    rozlicznie jest bezpośredno w dolarach (czyli nie przeliczają na euro).
    Ogólnie w USA bardzo przydaje się karta kredytowa. Z polską kk miałem tylko
    problemy w małych wypożyczalniach, w sieciowych wszystko było OK. Niestety
    płatność była w złotówkach. Ale gdy wyrobiłem sobie kartę debetową w USA,
    prawie w ogóle kk nie używałem, a tym bardziej tej z BZWBK.
    Pozdrawiam
    g.

  • 9. Data: 2008-05-08 22:46:28
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "news.dialog.net.pl" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
> [...]
    > w USA a nie po przeliczane przez Euro Zlote i dolary
    > - najniższa oplata za wypłatę z bankomatu w USA

    Konto walutowe w Citibanku w PL z podpiętą kartą debetową (Maestro albo
    MasterCard electronic). Płatności bezprowizyjne oraz równie darmowa wypłata
    gotówki we wszystkich bankomatach Citi w USA - a jest ich trochę. (Możliwe,
    że żeby dostać kartę, będziesz musiał też założyć konto w PLN - ok. 7
    pln/mies; konto walutowe bez opłat).

    k.