  • Data: 2016-12-04 00:37:41
    Temat: Re: Wreszcie 3D secure w mB
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 2 Dec 2016 16:36:21 -0800 (PST), w
    <6...@g...c
    om>, Wojtek
    <k...@g...pl> napisał(-a):

    > Dunno - karty używam dosyć często (dane karty wpisuję z pamieci), kod na telefonie
    (który leży obok klawiatury) przychodzi zanim pojawi się strona na którą trzeba go
    wpisać, stosowa aplikacja powoduje że telefon się od razu wybudza i wyświetla
    powiększony kod (dodatkowo pogrupowany) więc proces nie jest jakoś znacznie wydłużony
    a przynajmniej jest pewność, że ktoś nie zrobi kuku...

    Przy zakupach z aliexpress także?