  • Data: 2016-12-05 11:06:32
    Temat: Re: Wreszcie 3D secure w mB
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w
    "J.F." 1stul2inuxswq$.u8shykup9oms$....@4...net

    >Nie każdy ma telefon z NFC -- ja nie mam.

    To sobie kup i nie narzekaj !
    W T-mobile za zlotowke, i to razem z kontem :-P

    Na szczescie nikt jeszcze nie zabrania uzywac portfela z pieniedzmi
    ... choc patrzac na PIS, to za 4 lata nie dalbym glowy :-)

    J.