  • Data: 2016-12-05 21:45:27
    Temat: Re: Wreszcie 3D secure w mB
    Od: Wojtek <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    El sábado, 3 de diciembre de 2016, 19:01:50 (UTC-3), MarcinF escribió:

    > To utrudnienie dla klienta jest zabezpieczeniem banku,
    > a jak ktoś zrobi kuku to klient będzie na przegranej pozycji.

    Hm, mogę się szarpać z bankiem i udowadniać, że to nie ja (w przypadku braku 3ds)
    albo jednak dołożyć kolejny etap autoryzacji

    > Banki i organizacje płatnicze nie nadążają za rozwojem technologii
    > i ewolucją zagrożeń, tego typu zabezpieczenie było dobre 10 lat temu.
    >
    > Ty masz telefon obok klawiatury, tymczasem klawiatury stają
    > się zabytkami bo coraz więcej transakcji dokonuje się ze smartfonów,
    > dlatego sms nie jest już dodatkowym kanałem zabezpieczającym.

    Chwila - ale mimo wszystko w tym smartfonie wciaż musisz mieć odpowiednią kartę sim z
    numerem przypisanym do konta...

    Możesz jakoś w krokach opisać dlaczego wg Ciebie to nie jest dobre zabazpieczenie na
    smartfonie?

    Chyba, że zakładasz, że ktoś nam zajuma karte + smartfona, ale wtedy to nic nie
    pomoże, ale znowuż - zabezpieczanie urządzenia i brak wyświetlania powiadomień bez
    odblokowania?

    Wyglada, że wszystko sprowadza się do tego, że krzywdę można zrobić sobie na wiele
    sposobów...