  • 11. Data: 2005-06-15 14:41:10
    Temat: Re: Wpływ na konto połączony z www
    Od: "Maciek" <macieknn(cut)@poczta.fm>

    > W jakim sensie nie obsługuje? Jako płatnika czy jako odbiorcy płatności?
    >
    > Na allpay, payu czy platnosci można o płacić kartą więc płatnik z
    > dowolnego banku o ile ma kartę pozwalającą na płacenie w internecie
    > sobie poradzi. A wypłata do odbiorcy jest zwykłym przelewem.

    mam duzy procent osób placących poczta i pko s.a. i w tym przypadku allpaya
    lub innego posrednika nie da sie wlaczyc

  • 12. Data: 2005-06-15 14:55:51
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl>

    Maciek wrote:
    > mam duzy procent osób placących poczta i pko s.a. i w tym przypadku
    > allpaya lub innego posrednika nie da sie wlaczyc

    Nie uda Ci sie tego wprowadzic automatycznie - musi byc czlowiek
    ktory to bedzie recznie obslugiwal. Nie ma takiego banku ktory by
    cos takiego wspieral (nie mowiac juz o tym ze nawet jakby wspieral
    to beda co jakis czas wkradac sie bledy, bo OCR nie jest idealny).
    Przerabialem to jakis czas temu ;)

    Moze lepiej poszukaj banku ktory ma opcje wysylania powiadomien
    o wplywach na e-mail z wszystkimi szczegolami. Pewnie jakis sie
    znajdzie ?
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
    http://www.progreso.pl - hosting - 0801 307 301

  • 13. Data: 2005-06-15 15:46:58
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    > mam duzy procent osób placących poczta i pko s.a. i w tym przypadku
    > allpaya lub innego posrednika nie da sie wlaczyc

    Mhm, czyli opoźnienie masz z założenia.

    To w tej sytuacji chyba nie potrzebujesz dowiadywać się o przelewie
    natychmiast, starczy ze dwa razy dziennie się zalogować do banku i
    ściągnąć info o nowych przelewach. Do rozważenia każdy bank z
    oskryptowywalnym dostępem internetowym i księgujący na bieżąco
    przelewy.

    Inna opcja to użycie automatycznych powiadomień o wpływach. SMSów
    pewnie łapać nie będziesz ale jakieś maile może byś mógł?

  • 14. Data: 2005-06-15 16:21:55
    Od: "Maciek" <macieknn(cut)@poczta.fm>

> [...]
    >
    > Inna opcja to użycie automatycznych powiadomień o wpływach. SMSów
    > pewnie łapać nie będziesz ale jakieś maile może byś mógł?

    teraz postepuje tak:
    raz dziennie -wieczorem loguje sie do banku i sciagam dane, ale sadzilem, ze
    jest inna metoda...
    coz pozostane przy tym rozwiazaniu.
    dziekuje
    Maciej

  • 15. Data: 2005-06-15 17:28:34
    Od: zet <z...@z...pl>

    > mam duzy procent osób placących poczta i pko s.a. i w tym przypadku allpaya
    > lub innego posrednika nie da sie wlaczyc

    PayU pozwala na przelewy z dowolnego banku, jednak wydaje mi się że tylko
    funkcja przyjmowania opłat z kart kredytowych jest atrakcyjna dla sklepu.
    W wypadku przelewów można bowiem podać numer swojego konta bankowego i nie
    płacić pośrednikowi. Poza tym, gdy PayU poda konto do wpłaty to oczywiście
    można nie robić przelewu tylko wpłacić na to konto na poczcie.

  • 16. Data: 2005-06-15 17:38:12
    Od: "Maciek" <macieknn(cut)@poczta.fm>

> [...]
    > płacić pośrednikowi. Poza tym, gdy PayU poda konto do wpłaty to oczywiście
    > można nie robić przelewu tylko wpłacić na to konto na poczcie.

    a jak Wam sie wydaje, czy wprowadzajac allpaya sklep stanie sie bardziej
    wiarygodny dla klienta czy tez pozostawic wplate na konto firmowe - wiele
    osob wysyla mi emaile, ze chce naciagnac, a oferowany program nie
    istnieje...
    Maciek

  • 17. Data: 2005-06-15 19:34:01
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Adam Szendzielorz napisał:

    > Moze lepiej poszukaj banku ktory ma opcje wysylania powiadomien
    > o wplywach na e-mail z wszystkimi szczegolami. Pewnie jakis sie
    > znajdzie ?

    Ale nawet nie mysl o BePeHahaha, bo powiadomienia mailami przychodza
    tylko wtedy gdy im sie nagle zechce, czyli czasem wcale. Dzisiaj nie
    przypelzlbyl email z informacja o wplywie.

    Bartol

  • 18. Data: 2005-06-15 20:18:01
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...progreso.pEEl>

    Bartol Partol wrote:
    > Ale nawet nie mysl o BePeHahaha, bo powiadomienia mailami przychodza
    > tylko wtedy gdy im sie nagle zechce, czyli czasem wcale. Dzisiaj nie
    > przypelzlbyl email z informacja o wplywie.

    Od 3 dni wogole nie przychodza :/
    A jak juz przychodza to i tak jest tylko koncowka nr konta
    i kwota, zadnych dodatkowych informacji, wiec do niczego
    sie to w sumie nie przydaje ;-)
    pozdr.

  • 19. Data: 2005-06-15 20:21:53
    Od: maHo <m...@p...net>

    Maciek wrote:
    [ciach]
    > teraz postepuje tak:
    > raz dziennie -wieczorem loguje sie do banku i sciagam dane, ale sadzilem, ze
> [...]

    A moze wykorzystać powiadomienia SMS którymi się co niektóre banki
    reklamują?. Jeżeli treść smsa pozwala na identyfikację kto wpłacił, to
    tylko komórka, kabelek, odpowiednie oprogramowanie do odczytywania smsów
    z komórki.

    pozdrav

    maHo

  • 20. Data: 2005-06-15 20:29:43
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 15 Jun 2005 22:18:01 +0200, "Adam Szendzielorz"
    <a...@N...progreso.pEEl> wrote:

> [...]
    >A jak juz przychodza to i tak jest tylko koncowka nr konta
    >i kwota, zadnych dodatkowych informacji, wiec do niczego

    Problem jest nam znany, bardzo przepraszamy, pracujemy nad jego
    rozwiązaniem. Rozwiązanie jest przewidziane jakieś trzy lata po
    planowanej fuzji ;)

    G.