  • 1. Data: 2002-10-22 10:51:11
    Temat: Wpłaty i przelewy na konto.
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów!

    Mam dwa pytania:
    1)który bank pobiera najniższą prowizję za wpłatę/przelew pieniędzy na
    rachunek bankowy np. do mBanku?
    2)Czy wpłacajac na czyjeś Superkonto w placówce/agencji pobierana jest
    prowizja, a jeśli tak to jaka?

    Dzięki z góry za pomoc

    Pozdrawiam wszystkich grupowiczów

    Lelek

  • 2. Data: 2002-10-22 11:01:20
    Temat: Re: Wpłaty i przelewy na konto.
    Od: "AGC" <a...@p...fm>

    Użytkownik "lelek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich grupowiczów!
    >
    > Mam dwa pytania:
    > 1)który bank pobiera najniższą prowizję za wpłatę/przelew pieniędzy na
    > rachunek bankowy np. do mBanku?

    Np. Raiffeisen - konto lokacyjne, Lukas - e-konto (wplacasz na swoje e-konto
    a pozniej przelew). Byc moze tez LG (LGnet) czy Volkswagen - oba maja swoje
    oddzialy, wiec moze na ich konta elektroniczne mozna wplacac bez prowizji,
    ale ja nie probowalem. Zaloz wiec konto w ktoryms z tych bankow dla
    przelewow.

  • 3. Data: 2002-10-22 11:20:49
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Mnie chdzi tylko jednazowe wplaty, bez zakladania konta. Sprzedaję na
    Allegro i szukam taniej oferty dla moich kontrahentów, która byłaby
    konkurencyjna do oferty Poczty Polskiej, która nie dosyć, że za przelew
    bierze 3,50zł to trzeba czekać conajmniej tydzień, żeby wpłacana suma
    znalazła się na koncie....

  • 4. Data: 2002-10-22 11:43:38
    Od: "Kovalek" <k...@c...nu>

    Użytkownik "AGC" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > oddzialy, wiec moze na ich konta elektroniczne mozna wplacac bez prowizji,
    > ale ja nie probowalem. Zaloz wiec konto w ktoryms z tych bankow dla

    w oddzialach LG mozna bez problemu wplacic pieniadze na rachunek w LG Net. I
    odrazu po wplacie sa one widoczne na elektronicznym rachunku. Oczywiscie
    wszystko bez prowizji.

  • 5. Data: 2002-10-22 11:45:29
    Od: "Kovalek" <k...@c...nu>

> [...]
    > konkurencyjna do oferty Poczty Polskiej, która nie dosyć, że za przelew
    > bierze 3,50zł to trzeba czekać conajmniej tydzień, żeby wpłacana suma

    W dzisiejszych czasach bez konta ciezko zyc. Kazdy ma rachunek w jakims tam
    banku. Najprosciej bedzie zrobic przelew. Co do wplat gotowkoych na konto,
    to najtaniej bedzie w PKO BP. (5zl) W pozostalych bankach, jesli nie jestes
    posiadaczem rachunku, to prowizja wacha sie w granicach 7-15zl (znam to z
    autopsji)

    Leszek Kowalski - Gorzów Wlkp.
    GSM# 0-502 250 943 | GG# 187930

  • 6. Data: 2002-10-22 12:01:28
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Ale podobno w agencjach PKO BP można wpłacić pieniądze na ROR za 3zł

  • 7. Data: 2002-10-22 12:04:15
    Od: "Kovalek" <k...@c...nu>

    > Ale podobno w agencjach PKO BP można wpłacić pieniądze na ROR za 3zł

    Jesli masz rachunek w PKO BP, to chyba mozna wplacac za 3zl..
    Ale wplata w oddziale PKO BP na rachunek prowadzony w innym banku, wiaze sie
    z prowizja 5zl..

  • 8. Data: 2002-10-22 12:06:56
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ap3ca9$3cc$1@news.gazeta.pl, lelek wrote:
    > Mnie chdzi tylko jednazowe wplaty, bez zakladania konta.

    Zalezy od miasta. Np. w Poznaniu BS Bank (czyli BullShit Bank ;) - 2zł.

  • 9. Data: 2002-10-22 12:22:42
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    No właśnie. Szukam najtańszego sposobu wpłaty na moje konto w banku PKO BP
    lub mBanku. A jak jest z opłatami w Multi?