  • Data: 2015-03-28 23:45:13
    Temat: Re: Wolność -- dobro, które Polacy cenią najwyżej!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Halasa" m...@p...waw.pl

    > Tak jest zapewne z punktu widzenia rządu, ale IMHO jeśli ktoś żyje na
    > krawędzi ubóstwa, to nie powinien płacić podatku dochodowego bo żadnego
    > realnego dochodu nie uzyskuje.

    Coś ma, więc musi być broniony przez policję wraz ze swym dorobkiem... ;)
    W istocie jednak chodzi o coś innego. Państwo, udając opiekuna, zdziera
    rzekomo dlatego, aby bronić i karmić najuboższych, jednak karmi i niańczy
    najbogatszych, co czasami wypełza na wierzch przy okazji gigantycznych
    uposażeń (sam znam osobę makabrycznie bogatą, która pobierała rentę)
    czy przekrętów typu kilometrówka...

    -=-

    Słyszałem (nie weryfikowałem tego) że w Norwegii był podatek ujemny.
    Poniżej pewnego zarobku Fiskus dorzucał pracującemu biedakowi.

    -=-

    IMO jedyną drogą wiodącą do dobrobytu jest pozbycie się pasożytów
    rzekomo dbających o biednych. Rzekomo, czyli drzących szmal z ludzi
    słabych (silny poborcę obije po ryju) i dających samym sobie. (ww.
    bogacz pobierający rentę był prawnikiem, i to dziedzicznym, czyli
    ,,z dziada pradziada''; nie był ani chory, ani stary, ale był
    uprawniony ;) do pobierania renty -- w istocie po prostu był
    przy korycie; nie napiszę, jaka to była renta, bo nie chcę
    obudzić się na ,,tamtym świecie'' z kosą między swymi żebrami)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'