  • Data: 2015-03-29 12:29:07
    Temat: Re: Wolność -- dobro, które Polacy cenią najwyżej!
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:5516ff52$0$2201$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2015-03-28 o 19:44, Ghost pisze:
    >[...] PS. Znalazłem jeden logiczny powód: Walka z bezrobociem.
    > Armia pracowników zajmujących się rozdawaniem zasiłków ma pracę.
    >[...]

    Ale tu też jest pożądana optymalizacja :) Np. 1 urzędnik UP na
    9 bezrobotnych może nie być "najlepsza". Bo może dzięki jego posadzie
    znajdzie się praca dla np. 2 bezrobotnych. To może od razu zatrudnić
    5 urzędników i będzie tylko 5 bezrobotnych (w uproszczeniu bo jest
    jeszcze kwestia kompetencji i chęci...). Można też zatrudnić
    wszystkich 10 w urzędzie, ale wtedy nie będdzie bezrobotnych i ktoś
    mógłby się przyczepić po co ci urzędnicy... To może najbezpieczniej
    9 urzędników i 1 bezrobotny?
    To oczywiście żart.

    Arek