  • 1. Data: 2012-11-30 22:19:39
    Temat: Wkrótce razem - Rajfi + Polbank
    Od: xbartx <b...@h...net>

    http://raiffeisenpolbank.com/

    Hmmm i co nas czeka. Czyżby przeliczniki dla kart Polbanku poszły w siną
    dal? Może jednak zostawią taką hybrydę na dłuższy czas. W sumie konta i %
    w Polbanku już raczej zrobiły się mocno średnie i w zasadzie karty z
    przelicznikami dają jeszcze radę. No zobaczymy.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2012-11-30 22:28:18
    Temat: Re: Wkrótce razem - Rajfi + Polbank
    Od: Synek <h...@S...pl>

    fajne zdjecie Justysi :P

  • 3. Data: 2012-11-30 22:32:29
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

> [...]
    > w Polbanku już raczej zrobiły się mocno średnie i w zasadzie karty z
    > przelicznikami dają jeszcze radę. No zobaczymy.

    a nie lepiej karta do kantor.alior.pl ?

    erator/

  • 4. Data: 2012-11-30 22:34:45
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    wiadomościnews:k9b7tb$huj$3@node1.news.atman.pl...

    > a nie lepiej karta do kantor.alior.pl ?

    a jest kredytowa?

  • 5. Data: 2012-11-30 22:44:33
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 30 Nov 2012 22:32:29 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > a nie lepiej karta do kantor.alior.pl ?

    No to na pewno będzie jakieś wyjście z sytuacji i w sumie niezgorsze.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2012-11-30 22:50:25
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    > No to na pewno będzie jakieś wyjście z sytuacji i w sumie niezgorsze.

    ale który jest lepszy przelicznik, kantor.alior.pl czy polbank
    naturalnie pamiętając że polbank jeszcze 1% dorzuca (dorzucał)

    erator/

  • 7. Data: 2012-11-30 22:55:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 30 Nov 2012 22:50:25 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > ale który jest lepszy przelicznik, kantor.alior.pl czy polbank
    > naturalnie pamiętając że polbank jeszcze 1% dorzuca (dorzucał)

    Nie wiem czy się coś zmieniło ale ostatnio wychodziło, że VISA ma lepsze
    kursy niż MC, więc najlepszy przelicznik można (można było) uzyskać na
    VISA Gold Polbanku. Ogólnie to MC z MB 1% mniej więcej tyle co kantor.
    Przewaga kantoru jest taka, że kupujesz i wiesz ile Cię kosztowało. W
    banku zawsze coś tam może kurs ruszyć w górę lub w dół nawet przez jeden
    dzień.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2012-11-30 23:22:32
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

> [...]
    > Przewaga kantoru jest taka, że kupujesz i wiesz ile Cię kosztowało. W
    > banku zawsze coś tam może kurs ruszyć w górę lub w dół nawet przez jeden

    czyli po mojemu
    1. polbank +1% zwrotu, ale w sumie nie wiem za ile i kiedy rozliczy
    więc może być gorzej ale i lepiej, loteria

    2. kantor aliorowy, przelicznik jak w polbanku, dostaję konto walutowe
    i kartę do niego z pełną kontrolą nad walutą

    czyli jedyny plus polbanku to zalety kredytówki

    erator/

  • 9. Data: 2012-11-30 23:58:45
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu piątek, 30 listopada 2012 22:19:39 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:
> [...]
    >
    > w Polbanku już raczej zrobiły się mocno średnie i w zasadzie karty z
    >
    > przelicznikami dają jeszcze radę. No zobaczymy.

    Heh, zapobiegawczo zlikwidowałem konto w R., by sobie kłopotów podczas połączenia z
    P. nie robić...

    pzdrwm
    luc

  • 10. Data: 2012-12-01 01:18:19
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 30 Nov 2012 21:19:39 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

> [...]
    > w Polbanku już raczej zrobiły się mocno średnie i w zasadzie karty z
    > przelicznikami dają jeszcze radę. No zobaczymy.

    Na pewno będzie migracja z beznadziejnego systemu transakcyjnego Polbanku
    na badziewny IMO system Reifiego.

    Jak wpadłem tam przy okazji zmiany DO, to mnie gość próbował naciągnąć na
    ichniejszego golda. W sumie nienajgorszy (assistance i zwrot 1%), ale nie
    wiadomo czy ta karta przeżyje połączenie banków, więc nie ma co się
    spieszyć.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl