  • 1. Data: 2012-11-30 15:50:31
    Temat: Oszołom kupił Real...
    Od: czikolatino <a...@g...com>

    http://www.sfora.biz/Ten-hipermarket-znika-z-Polski-
    Robiles-tam-zakupy-a50019

    Czyli co, wymiana terminali będzie? Znowu koniec cashbacku w Realu? :D

  • 2. Data: 2012-11-30 17:03:56
    Temat: Re: Oszołom kupił Real...
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    czikolatino wrote:

    http://www.sfora.biz/Ten-hipermarket-znika-z-Polski-
    Robiles-tam-zakupy-a50019

    > Czyli co, wymiana terminali będzie? Znowu koniec cashbacku w Realu? :D

    Szkoda, payback dawal 10% znizki na spozywke prawie za darmo (500pkt).

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 3. Data: 2012-11-30 18:33:55
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@d...com> napisał w wiadomości
    > czikolatino wrote:
    >

    > http://www.sfora.biz/Ten-hipermarket-znika-z-Polski-
    Robiles-tam-zakupy-a50019

    > Szkoda, payback dawal 10% znizki na spozywke prawie za darmo (500pkt).

    ciekawe czy będzie można nadal kupować za payback w tych marketach

    erator/

  • 4. Data: 2012-12-02 19:13:31
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 30 Nov 2012 18:33:55 +0100, zlotowinfo napisał(a):
    Robiles-tam-zakupy-a50019
    > ciekawe czy będzie można nadal kupować za payback w tych marketach

    No, jeśli Oszołom nie polubi się z paybackiem to w zasadzie ten program
    straci sens w .pl...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 5. Data: 2012-12-02 20:46:04
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "czikolatino" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > http://www.sfora.biz/Ten-hipermarket-znika-z-Polski-
    Robiles-tam-zakupy-a50019

    >Czyli co, wymiana terminali będzie? Znowu koniec cashbacku w Realu? :D

    Wolałbym jakby kupili wredną biedronke ;)

    Wredną bo nie mozna placic plastikiem a jest to mój najbliższy spożywczak
    więc w ramach bojkotu insekta ganiam do Lidka gdzie mam 2x dalej ;P
    Lidek chyba tez po zmianie POS bo ostatnio panienka widząc karte Citka
    zaproponowała "bezstykowke", ale to była akurat dziewicza transakcja
    wiec musiała byc zaklepana pin-em ;)

    Pozdro

  • 6. Data: 2012-12-02 22:01:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 02 Dec 2012 18:13:31 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

    > No, jeśli Oszołom nie polubi się z paybackiem to w zasadzie ten program
    > straci sens w .pl...

    A to ten program ma w ogóle jakiś sens ;)

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2012-12-02 22:24:35
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    xbartx wrote:

    > A to ten program ma w ogóle jakiś sens ;)

    10% znizki w realu i innych przybytkach. Poza tym mozna placic w
    multikinie, gdzie 100p = 1pln.

    Szalu nie ma, ale raz na jakis czas bilet do kina jest za darmo. :)

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 8. Data: 2012-12-02 22:57:05
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 2 Dec 2012 21:24:35 +0000 (UTC), Rafał Grzelak napisał(a):
    > 10% znizki w realu i innych przybytkach. Poza tym mozna placic w
    > multikinie, gdzie 100p = 1pln.
    > Szalu nie ma, ale raz na jakis czas bilet do kina jest za darmo. :)

    No i mile M&M - co jakiś czas można się przelecieć ;)

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 9. Data: 2012-12-02 23:31:25
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2012-12-02 20:46, Waldek pisze:

    > Wolałbym jakby kupili wredną biedronke ;)
    >
    > Wredną bo nie mozna placic plastikiem a jest to mój najbliższy spożywczak
    > więc w ramach bojkotu insekta ganiam do Lidka gdzie mam 2x dalej ;P

    A co to za cudowny plastik i jego wydawca, skoro stał się tak ważnym
    kryterium wyboru dostawcy pożywienia ?

  • 10. Data: 2012-12-03 00:01:17
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Jacek Osiecki wrote:

    > No i mile M&M - co jakiś czas można się przelecieć ;)

    Przy 5pkt na 1 mile to nie wiem kto tu kogo 'przelatuje'. :>

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl