  • 1. Data: 2012-11-30 08:02:24
    Temat: Wypłata kartą w urzędzie pocztowym
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Wypłata taka jest traktowana jako wypłata z w banku/terminala w banku czy
    bankomatu obcego ?

    W niektórych bankach w TOiP to dwie różne pozycje.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/Kielce/slides/foto_Kielce_114.p
    hp

  • 2. Data: 2012-11-30 08:03:41
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Wypłata w POS innego banku.

  • 3. Data: 2012-11-30 08:51:01
    Temat: Re: Wypłata kartą w urzędzie pocztowym
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości news:50b85a01$0$1300$65785112@news.neostrada.pl...
    > Wypłata taka jest traktowana jako wypłata z w banku/terminala w banku czy
    > bankomatu obcego ?
    >
    > W niektórych bankach w TOiP to dwie różne pozycje.

    siostra za coś ostatnio płaciła tam kredytówką
    oberwała odstetkami szczęście tylko 23gr

    wie ktoś o co w tym chodzi?

    erator/

  • 4. Data: 2012-11-30 08:57:32
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    On 30/11/2012 07:51, zlotowinfo wrote:
> [...]
    >>

    > siostra za coś ostatnio płaciła tam kredytówką
    > oberwała odstetkami szczęście tylko 23gr

    Zapewne poszlo jako operacja gotowkowa i nie weszlo w GP.
    Poczta tak wlasnie robi mimo pozornej normalnej transakcji karta.

  • 5. Data: 2012-11-30 10:15:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zlotowinfo wrote:
> [...]
    >>

    > siostra za coś ostatnio płaciła tam kredytówką
    > oberwała odstetkami szczęście tylko 23gr

    tak.
    na poczcie nie mozna placic karta.
    na poczcie mozna za to wyplacic z karty gotowke.

  • 6. Data: 2012-11-30 10:21:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 30 listopada 2012 08:57:32 UTC+1 użytkownik dwr napisał:

    > Zapewne poszlo jako operacja gotowkowa i nie weszlo w GP.
    >
    > Poczta tak wlasnie robi mimo pozornej normalnej transakcji karta.

    I nawet o tym informuje wywoieszkami w widocznych miejscach
    Ooperacja kartą na poczcie jest traktowana jak wypłata z bankomatu.

  • 7. Data: 2012-11-30 10:44:36
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Lis, 10:21, Kris <k...@g...com> wrote:

    > I nawet o tym informuje wywoieszkami w widocznych miejscach
    > Ooperacja kartą na poczcie jest traktowana jak wypłata z bankomatu.

    A powinno byc oznaczone jako wyplata z kasy obcego banku, bodajze.

  • 8. Data: 2012-11-30 14:26:51
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    ps.com...

    > I nawet o tym informuje wywoieszkami w widocznych miejscach
    > Ooperacja kartą na poczcie jest traktowana jak wypłata z bankomatu.

    Może i informuje, ale ślepych nie brak :) Pamiętam swoje zdziwienie,
    jak zapłaciłem debetówką za walutę w pocztowym kantorze, a potem
    zobaczyłem na wyciągu "karę" za wypłatę z obcego bankomatu.

  • 9. Data: 2012-11-30 21:56:46
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 30 Nov 2012 14:26:51 +0100, ikarek napisał(a):

    > Może i informuje, ale ślepych nie brak :) Pamiętam swoje zdziwienie,
    > jak zapłaciłem debetówką za walutę w pocztowym kantorze, a potem
    > zobaczyłem na wyciągu "karę" za wypłatę z obcego bankomatu.

    Na "mojej" poczcie dodatkowo uprzedzają wszystkich chętnych. Widocznie
    sporo ludzi wróciło z pyskiem.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2012-11-30 23:40:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 30 Nov 2012 03:15:10 -0600, witek
    <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > na poczcie nie mozna placic karta.
    > na poczcie mozna za to wyplacic z karty gotowke.

    Skoro mają posy, to dlaczego nie można zapłacić jak w sklepie? Co
    pocztę zmusza do takiej ekwilibrystyki poprzez wypłatę gotówki?

    --
    Marek