    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wkrótce razem - Rajfi + Polbank
    Date: Fri, 30 Nov 2012 21:55:36 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 30 Nov 2012 22:50:25 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > ale który jest lepszy przelicznik, kantor.alior.pl czy polbank
    > naturalnie pamiętając że polbank jeszcze 1% dorzuca (dorzucał)

    Nie wiem czy się coś zmieniło ale ostatnio wychodziło, że VISA ma lepsze
    kursy niż MC, więc najlepszy przelicznik można (można było) uzyskać na
    VISA Gold Polbanku. Ogólnie to MC z MB 1% mniej więcej tyle co kantor.
    Przewaga kantoru jest taka, że kupujesz i wiesz ile Cię kosztowało. W
    banku zawsze coś tam może kurs ruszyć w górę lub w dół nawet przez jeden
    dzień.

    --
    xbartx