  • 41. Data: 2014-11-11 19:39:33
    Temat: Re: Wirus m.in w MBanku
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    cef <c...@i...pl> writes:

    > Jest naprawdę dużo ludzi, którzy klikną w przesłane załaczniki
    > typu exe, zip żeby tylko dowiedzieć się co przesyła nieznana
    > im osoba, a treści coraz bardziej wymyślne:

    ZIPy też infekują komputery? Podejrzane.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 42. Data: 2014-11-11 19:49:35
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-11-11 o 19:39, Krzysztof Halasa pisze:

    > ZIPy też infekują komputery? Podejrzane.

    Nie wiem, bo w to nie klikam
    (pełno takich w koszu mam) ale skoro
    takie załączniki przesyłają, to pewnie
    przy rozpakowywaniu coś się"ulatnia"

  • 43. Data: 2014-11-13 15:13:19
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a) :

    > ZIPy też infekują komputery? Podejrzane.

    O ile pamiętam, nazwanie pliku z dwoma rozszerzeniami powodowało, że
    w Outlooku było pokazywane tylko pierwsze rozszerzenie. Stąd nie
    było problemem zainfekowanie plikiem o rzeczywistej nazwie List.zip.exe

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600