  • 1. Data: 2014-11-05 00:54:48
    Temat: Co się dzieje z "zapomnianym" kontem?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Swego czasu miałem konto bieżące w Banku Spółdzielczym - jakoś tak się
    nazywał. Było to chyba kilkanaście lat temu, było używane może max. 2 lata.

    Co się dzieje z takimi "zapomnianymi" kontami?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2014-11-05 07:21:50
    Temat: Re: Co się dzieje z "zapomnianym" kontem?
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 04.11.2014 Adam <a...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Co się dzieje z takimi "zapomnianymi" kontami?

    Zmienia się TOiP, naliczają opłaty, odsetki a potem
    sprzedają dług Krukowi czy innym ptaszydłom :-)

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 3. Data: 2014-11-05 09:13:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 05 Nov 2014 00:54:48 +0100, Adam napisał(a):
    > Swego czasu miałem konto bieżące w Banku Spółdzielczym - jakoś tak się
    > nazywał. Było to chyba kilkanaście lat temu, było używane może max. 2 lata.
    >
    > Co się dzieje z takimi "zapomnianymi" kontami?

    Moze sobie lezec dlugo, az bank zmieni taryfe, zacznie pobierac co
    miesiac oplate, wysle wezwanie do uregulowania debetu, w koncu nasle
    komornika :-)

    J.

  • 4. Data: 2014-11-05 18:21:03
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    albo po min. 6 miesiącach nieużywania bank konto zamknie informując o
    tym posiadacza

    przejdź się do tego banku i zapytaj czy nadal masz to konto, zasugeruj,
    że spodziewasz się znaleźć tam jakąś większą kwotę, niech szukają ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2014-11-07 12:57:47
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-11-05 18:21, RobertS pisze:

> [...]
    >
    > przejdź się do tego banku i zapytaj czy nadal masz to konto, zasugeruj,
    > że spodziewasz się znaleźć tam jakąś większą kwotę, niech szukają ;-)

    Teraz jest tam inny bank. Ówczesny Bank Spółdzielczy (nawet nie jestem
    pewny nazwy) został przejęty/zakupiony/wchłonięty/? przez inny, z inną
    lokalizacją.
    Gdybym znalazł numer konta, to nie wiem, czy by to coś pomogło - wtedy
    jeszcze raczej była stara numeracja.

    Ale jak tylko będę u siebie w mieście, to chyba warto zająć się sprawą.

    A nie jest tak, że po 10 latach jest przedawnienie? Aczkolwiek w
    przypadku szczególnym może to być traktowane jako usługa ciągła, więc
    przedawnienia niet.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2014-11-07 13:07:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-07 12:57, Adam pisze:

> [...]
    >
    > Ale jak tylko będę u siebie w mieście, to chyba warto zająć się sprawą.
    >
    > A nie jest tak, że po 10 latach jest przedawnienie?

    Przedawnienie czego? Chyba mylisz pojęcia i fakty.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2014-11-07 13:26:33
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    sprawdzałeś w https://www.bik.pl/ ?

  • 8. Data: 2014-11-07 15:18:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 listopada 2014 13:26:45 UTC+1 użytkownik !sp napisał:
    > sprawdzałeś w https://www.bik.pl/ ?

    I co tam zobaczy?
    W sytuacji jakiej opisał mogą wystąpić jedynie jakieś zaległe opłaty za konto/ kartę
    do konta itp. Tego w BIKu nie sprawdzi. Zresztą nawet gdyby cos takiego bank naliczył
    to wysłałby korespondencję na ostatni znany adres.

  • 9. Data: 2014-11-07 15:22:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 5 listopada 2014 00:54:50 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > Co się dzieje z takimi "zapomnianymi" kontami?
    Jeśli ten Bank dalej istnieje to albo zamknęli to konto skoro go nie używałeś albo
    jest dalej otwarte do Twojej dyspozycji.
    Niżej ktoś tam pisze że mogli naliczyć jakieś opłaty jeśli po drodze zostały
    wprowadzone: pewnie mogli ale zapewne poinformowali by o ew zaległościach.

  • 10. Data: 2014-11-07 15:23:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 5 listopada 2014 07:21:51 UTC+1 użytkownik Dominik & Co napisał:
    > Zmienia się TOiP, naliczają opłaty, odsetki a potem
    > sprzedają dług Krukowi czy innym ptaszydłom :-)

    Nie tak szybko i nie tak od razu.