  • 1. Data: 2014-11-04 21:53:45
    Temat: Impresja - milleniuim - mastercard
    Od: s...@g...com

    Jakie maja odczucia użytkownicy karty właśnie zawnioskowałem sobie taką kartę ze
    względu na zwrot w Carrfourze

    Sam jakiś minusów oferty nie znalzłem

  • 2. Data: 2014-11-04 22:25:03
    Temat: Re: Impresja - milleniuim - mastercard
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 4 Nov 2014 12:53:45 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

    > Jakie maja odczucia użytkownicy karty właśnie zawnioskowałem sobie taką kartę ze
    względu na zwrot w Carrfourze

    > Sam jakiś minusów oferty nie znalzłem

    Trzeba pilnować zwrotów jeśli chodzi o zakupy u Piotra i Pawła.
    Składałam juz dwie reklamacje na cztery czy pięć operacji bez zwrotów -
    grzecznie przeprosili i zwrócili.

    Zwroty z Deichmnanna i Empiku bez problemów.
    Innych sklepów nie testowałam.

    Carrefour - nie ma zwrotu przy rozliczaniu karty, są 'bony' do
    realizacji przy nastepnych zakupach. Wg opisu za zakupy tylko w piątki i
    niedziele. Bywam tam w sumie rzadko i najchętniej w kasie
    samoobsługowej, więc sobie odpuściłam zabawę.

    https://www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/k
    arty-platnicze/karty-kredytowe/millennium-impresja#z
    wrot-wydatkow

    <cit>
    - w sklepach Carrefour premię za każde wydane 30 zł otrzymasz od ręki w
    formie e-Kuponów o wartości 1,50 zł, do wykorzystania podczas kolejnych
    zakupów,
    - premia w sklepach Carrefour dotyczy zakupów dokonanych w piątki i
    niedziele (z wyłączeniem alkoholu, papierosów, paliwa, doładowań
    telefonicznych prepaid, produktów do początkowego żywienia niemowląt
    oraz usługi ,,Moje Rachunki") promocja łączy się z innymi ofertami
    specjalnymi, organizowanymi przez Carrefour,
    </cit>

    Z minusów - chyba najkrótszy grace period na rynku kart - 51 dni.

    Nie wiem wg których zasad dostaniesz kartę - czy jeszcze z opłatą roczną
    ściąganą na pierwszym wyciągu, czy już wg nowych reguł, czyli minimum
    pięć operacji miesięcznie aby karta była bezpłatna - inaczej 7,99 zł
    miesięcznie (zmiana cennika od 15 grudnia 2014).

    --
    Imka

  • 3. Data: 2014-11-05 13:30:14
    Od: Eneuel <e...@g...com>

    Imka wrote:

    > Carrefour - nie ma zwrotu przy rozliczaniu karty, są 'bony' do
    > realizacji przy nastepnych zakupach.

    Trzeba płacić tylko kartą. Dorzucenie (do Impresji) bonu (czy bonów)
    z poprzednich zakupów sprawi, że nie otrzymasz kolejnych bonów.
    Carrefour jest honorowy, daje czasami (w takich wypadkach) do ręki
    blaszki zamiast bonów, ale zgrzyta wtedy zębami. Bony trzeba więc
    realizować przy innych okazjach.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2014-11-05 18:19:25
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Carrefour jest honorowy, daje czasami (w takich wypadkach) do ręki
    > blaszki zamiast bonów, ale zgrzyta wtedy zębami. Bony trzeba więc

    mam i właśnie zrezygnowałem, u mnie tak naprawdę liczyły się tylko
    zwroty za płatności w PiP, ale nigdy nie liczyłem czy oddali właściwą kwotę

    od stycznia zamiast opłaty rocznej będzie miesięczna

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2014-11-05 19:24:02
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 05.11.2014 o 18:19, RobertS pisze:

    > mam i właśnie zrezygnowałem, u mnie tak naprawdę liczyły się tylko
    > zwroty za płatności w PiP, ale nigdy nie liczyłem czy oddali właściwą kwotę

    Mogli nie naliczyć jak przychodzi nowy czytnik do sklepu i gdzieś go
    tam nie wprowadzą. Raz tak miałem ale reklamacja poszła bez problemu.

    > od stycznia zamiast opłaty rocznej będzie miesięczna

    Ja tam zostawiam, bo to aktualnie jedna z lepszych kk jeżeli chodzi o
    niezły zwrot za płatności. Te nowe zasady to nawet lepsze niż limit
    roczny IMO.

    Xenocide

  • 6. Data: 2014-11-05 19:29:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 04.11.2014 o 21:53, s...@g...com pisze:
    > Jakie maja odczucia użytkownicy karty właśnie zawnioskowałem sobie taką kartę ze
    względu na zwrot w Carrfourze

    > Sam jakiś minusów oferty nie znalzłem

    Właśnie zauważyłem, że na www pojawiła się taka opcja:

    Ustawienia bezpieczeństwa
    Płatności zbliżeniowe: Wyłączone

    Xenocide

  • 7. Data: 2014-11-05 20:15:23
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ja tam zostawiam, bo to aktualnie jedna z lepszych kk jeżeli chodzi o
    > niezły zwrot za płatności. Te nowe zasady to nawet lepsze niż limit
    > roczny IMO.

    w zasadzie korzystam z tej karty tylko w PiP, a pięciu transakcji w
    miesiącu tam nie robię...

    do tego drugie pięć trzeba zrobić kartą debetową, aby za nią nie płacić

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2014-11-05 20:16:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Właśnie zauważyłem, że na www pojawiła się taka opcja:
    >
    > Ustawienia bezpieczeństwa
    > Płatności zbliżeniowe: Wyłączone

    moja nie miała tej opcji, czyli teraz już tylko bezstykowe wydają?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2014-11-05 21:21:39
    Od: Eneuel <e...@g...com>

    RobertS wrote:

    > do tego drugie pięć trzeba zrobić kartą debetową, aby za nią nie płacić

    Jakie drugie i jaką debetówką?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2014-11-05 21:40:11