  • 1. Data: 2014-11-03 10:05:28
    Temat: Bank BPH - potwierdzenia przelewów
    Od: <qwerty>

    Dzień dobry,

    Czy instnieje mnożliwość konfiguracji bankowości internetowej BPH (Sezam
    Srebrny) w ten sposób aby na adres e-mail przychodziły potwierdzenia
    przelewów w formacie pdf?

    W chwili obecnej dostaję na e-mail tylko krótką wiadomość tekstową, że
    przelw został zrealizowany, nic więcej.

  • 2. Data: 2014-11-03 19:48:29
    Temat: Re: Bank BPH - potwierdzenia przelewów
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <qwerty> napisał w wiadomości
> [...]
    > przelewów w formacie pdf?
    >
    > W chwili obecnej dostaję na e-mail tylko krótką wiadomość tekstową, że

    Używam tego od samego początku, ale nie spotkałem się z taką możliwością.