  • 1. Data: 2002-01-10 12:24:22
    Temat: Weiss wlasnie o kartach
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl>

    kasjer na stacji przyjal kradziona karta i BZWBK kaze mu teraqz zaplacic.
    Kasjer na stacji twierdzo ze sprawdzil podpisy i dowod.

    No i weiss teraz bedzie sie czepial banku.

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/

  • 2. Data: 2002-01-10 12:39:41
    Temat: Re: Weiss wlasnie o kartach
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Kasjer na stacji twierdzo ze sprawdzil podpisy i dowod.

    Patrz jak sprytnie się broni- podpisy i dowód.
    Ciekawe ilu ludziom sprawdzano dowód przy zakupach ?
    Grzegorz

  • 3. Data: 2002-01-10 12:45:24
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

    > Patrz jak sprytnie się broni- podpisy i dowód.
    > Ciekawe ilu ludziom sprawdzano dowód przy zakupach ?
    > Grzegorz

    Mi raptem raz przy zakupie za ok 1500 PLN w EuroRTVAgd.
    Na stacjach benzynowych nigdy.
    Często też nikt mi nie sprawdza podpisu na slipie z podpisem na karcie.
    Może wreszcie coś się zmieni.

    Pozdrawiam
    Mariusz Jakimiuk

  • 4. Data: 2002-01-10 12:51:04
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jan 10, 2002 at 01:45:24PM +0100, MariuszJ wrote:

    > Mi raptem raz przy zakupie za ok 1500 PLN w EuroRTVAgd.

    Euro jest gotowe sprawdzac dowod w kazdej sytuacji. Na dokladke
    spisuja dane karty i to juz jest powod aby u nich nie kupowac.

    Jeden raz kupilem i mnie spisywali (2kzl), wiecej tam nie bede
    kupowal. Wacle nie sa najtansi.

    I pomyslec ze kupowalem telewozor za duzo wyzsza kwote i nic nie
    sprawdzali ...

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-01-10 12:51:04

    MariuszJ wrote:
> [...]
    > Na stacjach benzynowych nigdy.
    > Często też nikt mi nie sprawdza podpisu na slipie z podpisem

    Na pewno to sie temu kasjerowi zmieni a co do reszty to na cud nie licze
    :-)

    Pozdrawiam,

    Sebak

  • 6. Data: 2002-01-10 12:55:33
    Od: "Pablos" <d...@p...onet.pl>

    > Mi raptem raz przy zakupie za ok 1500 PLN w EuroRTVAgd.
    > Na stacjach benzynowych nigdy.
    > Często też nikt mi nie sprawdza podpisu na slipie z podpisem na karcie.
    > Może wreszcie coś się zmieni.

    wydaje mi się, że poprostu sprawdzanie podpisu to nie jest najlepszy sposób
    zabezpieczenia, ostatecznie sprzedawca nie jest grafologiem by móc
    jednoznacznie to określić

    jedyna nadzieja w terminalach wymagających podania PIN,

  • 7. Data: 2002-01-10 12:56:25
    Od: <z...@w...home.pl>

> [...]
    > spisuja dane karty i to juz jest powod aby u nich nie kupowac.
    >
    > Jeden raz kupilem i mnie spisywali (2kzl), wiecej tam nie bede

    Ale jakby ktos przyszedl do nich z ukradziona Ci karta a oni by ja zatrzymali
    to by bylo OK, co ? To mniej wiecej tak samo jak ludzie sie denerwuja kontrola
    przed wpuszczeniem do samolotu...

    KZ

  • 8. Data: 2002-01-10 12:57:29
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > jedyna nadzieja w terminalach wymagających podania PIN,

    Tak wtedy to bank będzie miał juz zupełnie w dupie wszystkie reklamacje.
    To będzie przyszły standard usług :-((
    Grzegorz

  • 9. Data: 2002-01-10 13:00:49
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Sebak" <s...@y...com> napisał w wiadomości

    > Na pewno to sie temu kasjerowi zmieni a co do reszty to na cud nie licze
    > :-)

    Ja zwrocilem uwage jeszcze na cos innego... Weiss zapytal czy pieniadze
    zostana zwrocone klientowi i tu Pan Rzecznik sie zawahal. Czyli byc moze
    bank odrzucil reklamacje klienta, bo skoro karta skradziona nie bylo z czym
    porownac podpisu, ale nie przeszkadzilo to bankowi rowniez wystapic o zwrot
    kasy od akceptanta.
    Jest jeszcze druga mozliwosc... karta zostala zeskimowana, ale w taki
    wypadku skad bank wie, ze podpis na slipie nie byl taki sam jak i na karcie?

    Maciej

  • 10. Data: 2002-01-10 13:02:03
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ciekawe ilu ludziom sprawdzano dowód przy zakupach ?

    Mnie na Statoil raz gość sprawdził dowód, gdyż nie podobał mu się podpis.
    Czujna bestia i teraz wiem dlaczego to zrobił. Zakup ok. 100 PLN

    Amehat