    From: devnull <d...@n...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Date: Thu, 05 Feb 2004 21:28:00 +0100

    On Thu, 05 Feb 2004 20:50:41 +0100, Krystek
    <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_> wrote:

    >Zwykła to ona by była, gdyby Twoje posty rzeczowo odnosiły się do
    >wypowiedzi piszących. Ale oczywiście musisz udowodnić, że to ty masz
    >rację i nie potrafisz przyjąć do wiadomości rzeczowych argumentów od
    >ludzi, którym chce się jeszcze odpispywać na twoje posty. Poza tym nie
    >potrafisz podać konkretnych argumentów przemawiających za prawdziwością
    >twoich tez. Na dodatek poddajesz w wątpliwość wypowiedzi o bankowości i

    Ale to wszystko co wyzej napisales to przeciez nieprawda. Uzasadnilem dlaczego
    mbank wprowadza oplaty, uzasadnilem dlaczego sposob w jaki to zrobili byl zly,
    napisalem jak mogli zrobic, zeby do czegos takiego nie doszlo, dalem przyklady
    z zagranicy, ze jednak mozna, ustosunkowalem sie do zarzutow, ze z
    zagranicznymi mbankami jest inaczej pokazujac, ze one maja oprocz wiekszych
    przychodow, rowniez wieksze koszty prowadzenia dzialalnosci niz u nas, itp.
    itd. Wszystko konkretnie.
    Dlaczego wiec tak piszesz?

    >finansach kogoś, kto ma wykształcenie w tym kierunku i trochę bardziej
    >się orientuje w ich specyfice niż "przeciętny zjadacz chleba".
    >chciałbyś, żebyuznać twoje racje, a nie potrafisz ich nawet uzasadnić i
    >jak wół upierasz się przy swoim. No i zamiast poważnie odpisywać
    >podpierasz się cytatami i techniką kopiuj / wklej. Co do mBanku to

    Tak jak osoba, z ktora dyskusuje.

    >zobaczymy czy ten krok z wprowadzeniem opłat mu pomoże czy też zaszkodzi
    >jego kondycji (tak jak ty uparcie twierdzisz i nie chcesz przyjąć do
    >wiadomości, że może być także inaczej). Pożyjemy, zobaczymy.

    Tez nieprawda, rowniez twierdzilem, ze zobaczymy, stwierdzalem natomiast, ktory
    wariant wg mnie jest bardziej prawdopodobny, kto inny stwierdzal co innego, co
    Ci sie w tym niepodoba? Chcesz, zeby wszyscy spiewali na jedna nute?

    dn