    From: devnull <d...@n...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Date: Thu, 05 Feb 2004 20:47:36 +0100

    On 4 Feb 2004 19:00:53 GMT, Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Dnia Wed, 4 Feb 2004 19:53:21 +0100,
    >osoba podpisana: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    >Amra, a jak wyjaśnisz to:
    >http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=11
    6714&t=116668
    >??
    >Bo mi aż się wierzyć nie chce.

    A mi sie w te slowa wierzyc nie chce, ale byly wypowiedziane:

    Cytat z wypowiedzi W. Bolanowskiego:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=374
    69&t=37469&v=f
    "mniejsze koszty dla mBanku to utrzymanie braku poodstawowych opłat, niskie
    prowizje, bezpłatne wypłaty w bankomatach Euronet, bezpłatne przelewy, zlecenia
    stałe etc. etc. czyli to, za co Klienci wolą mBank od konkurencji
    Pozdr.
    W.B"