eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwWchodzimy do Euro! Po jakim kursie, kiedy i w jaki sposob? › Re: Wchodzimy do Euro! Po jakim kursie, kiedy i w jaki sposob?
    From: "mow mi kondonek" <g...@c...es>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Wchodzimy do Euro! Po jakim kursie, kiedy i w jaki sposob?
    Date: Mon, 20 Apr 2009 00:59:29 +0200

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości
    news:gsfblt$d2p$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > Dokładnie jak piszesz.
    > Jak może być w czyimkolwiek interesie, dla kogoś komu zależy na dobru
    > Polski, słaby złoty?
    > A całe pieprzenie o importerach/eksporterach - jesli nie umieja
    > wykorzystać odpowiednich instrumentów do zabezpieczenia kursu - to sa po
    > prostu ciency na maks. A po co maja istniec firmy nie umiejące tego
    > profesjonalnie robić? Jak tego dobrze nie robią, to domiemywam, że nic
    > dobrze nie robią.
    > A jak umieją - to co to ich wszystko obchodzi?

> [...]

    O kur... Skippy zaczyna na oczy przeglądać...
    Niestety dopóki będzie rządzić kondonek i ten jego pucybut Rostowski,
    jesteśmy skazani na wymiane po najgorszym możliwym kursie. To oni tak
    naprawdę stoją za osłabieniem złotowki - choć oficjalnie mówią co innego. To
    ma być kolejny skok na kasę milionów Polaków. Najwiekszą frajda dla
    POmyjaka, to okraść staruszkę z renty. Dla takiego kondonka i Rostowskiego,
    to złoty interes dać emerytowi 200 euro zamiast 500 euro. Wymiana jest
    jednorazowa, a wypłaty pensji emerytur, przeliczenie oszczędności w bankach
    itp, będzie na stałe. Niech nikt nie ma złudzeń, że kondoniarz nie zechce
    przy tej okazji ponownie okraść miliony Polaków.
    Godziwy kurs wymiany, to taki przy którym średnia emerytura powinna być na
    poziomie średniej europejskiej, czyli zapewne mniej niż 2:1, na kurs 5:1
    który szykuje PO, nie można się zgodzić pod żadnym pozorem, to byłby
    najwiekszy przekręt po 89 roku - najniższe renty i emerytury wynosiły by po
    około 100 euro....