  • 1. Data: 2005-04-23 09:21:30
    Temat: Wady Pekao24
    Od: Mimad <m...@...tu.tez.gazeta.pl>

    Cos ostanio wiecej postow o tej "usludze", wiec moze i ja dorzuce pare
    rzeczy:
    1. Brak informacji z jakiego konta przyszly pieniadze (!!!). Za to
    pojawia sie pozycja 'SACC <numer>' tylko ze ten numer ma sie nijak do
    numeru konta z ktorego przyszedl przelew. Pewnie jest to jakis
    wewnetrzny rekord w jakiejs bazie danych, ale po grzyba prezentowac go
    klientowi, skoro jest dla niego bezuzyteczny?
    2. Mam wrazenie, ze caly system funkcjonuje wg schematu 'cepelia -
    rekodzielo ludowe'. Np w jednym miesiacu prowizja za polecenie zaplaty
    nie jest pobierana w ogole, w natepnym przychodzi x2, i tak z wieloma
    rzeczami.
    3. Brak podgladu rachunku kart kredytowych - mozna tylko uzyskac
    informacje o saldzie. Co do kart - tzw. "centrum kart i czekow" wydaje
    sie byc najgorzej pracujacym dzialem tego banku. Chaos, pomylki, ogolnie
    tragedia. To ze sam bank nic nie robi by to naprawic to niezbyt dobrze
    swiadczy o samym banku.
    4. O krotkiej historii i modyfikacji przelewow juz byla mowa we
    wczesniejszych postach.
    5. Rozdrobnienie struktury banku. Niby bank jest jeden, ale swoja baze
    danych osobowych klientow ma Pekao24, swoja ma centrum kart i czekow,
    swoja ma bank jako taki... Zmiana czegokolwiek wymaga skladania wnioskow
    w kilku kopiach - gratulacje dla osob, ktorym wszystko zmieniono
    porawnie juz za pierwszym podejsciem bez reklamacji. A podobno ten bank
    ma scentralizowany system informatyczny...

  • 2. Data: 2005-04-23 21:52:23
    Temat: Re: Wady Pekao24
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>

    "Mimad" <m...@...tu.tez.gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > rekodzielo ludowe'. Np w jednym miesiacu prowizja za polecenie zaplaty
    > nie jest pobierana w ogole, w natepnym przychodzi x2, i tak z wieloma

    nie korzystam z PZ w Pekao, w Pekao korzystam z stałego zlecenia z karty
    charge, natomiast PZ mam w Citi

> [...]
    > sie byc najgorzej pracujacym dzialem tego banku. Chaos, pomylki, ogolnie
    > tragedia. To ze sam bank nic nie robi by to naprawic to niezbyt dobrze

    niestety to prawda

    > 4. O krotkiej historii i modyfikacji przelewow juz byla mowa we
    > wczesniejszych postach.

    :(

> [...]
    > porawnie juz za pierwszym podejsciem bez reklamacji. A podobno ten bank
    > ma scentralizowany system informatyczny...

    pamiętam jak otwierałem konto to było:
    adres zameldowania dla banku
    adres korespondencyjny dla banku
    adres korespondencyjny dla Pekao24
    adres korespondencyjny dla CKC
    numer telefonu
    numer telefonu dla PekaoSMS
    :)
    pomijam fakt, że zaświadczenie o dochodach było kserowane 3 razy (jedna
    kopia dla oddziału aby otworzyć konto, druga dla CKC w sprawie karty VC,
    trzecia dla CKC do kart charge)

    Pozdr

  • 3. Data: 2005-04-26 22:25:24
    Od: "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl>

    To i ja dorzuce - cos co właśnie odkryłem - miałem kilka przelewów z datą
    przyszłą - na 27 kwietnia. Zalogowałem się kilka minut po północy i
    przelewów z datą przyszłą nie mam żadnych - ale kasa jest na jakby w ogóle
    nie zeszły. Pewnie nie wyświetlają się jako przyszłe, gdy dzień zaplanowan =
    dzień dzisiejszy, ale 'gdybym zapomniał', że na dziś mam jakieś przelewy, to
    ... , sam jestem ciekaw co by się stało.

    Pozdrawiam
    Michał M