    From: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wady Pekao24
    Date: Sat, 23 Apr 2005 23:52:23 +0200

    "Mimad" <m...@...tu.tez.gazeta.pl> wrote in message
    news:d4d3kb$rpf$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > rzeczy:
    > 1. Brak informacji z jakiego konta przyszly pieniadze (!!!). Za to
    > pojawia sie pozycja 'SACC <numer>' tylko ze ten numer ma sie nijak do
    > numeru konta z ktorego przyszedl przelew. Pewnie jest to jakis
    > wewnetrzny rekord w jakiejs bazie danych, ale po grzyba prezentowac go
    > klientowi, skoro jest dla niego bezuzyteczny?
    > 2. Mam wrazenie, ze caly system funkcjonuje wg schematu 'cepelia -
    > rekodzielo ludowe'. Np w jednym miesiacu prowizja za polecenie zaplaty
    > nie jest pobierana w ogole, w natepnym przychodzi x2, i tak z wieloma

    nie korzystam z PZ w Pekao, w Pekao korzystam z stałego zlecenia z karty
    charge, natomiast PZ mam w Citi

    > 3. Brak podgladu rachunku kart kredytowych - mozna tylko uzyskac
    > informacje o saldzie. Co do kart - tzw. "centrum kart i czekow" wydaje
    > sie byc najgorzej pracujacym dzialem tego banku. Chaos, pomylki, ogolnie
    > tragedia. To ze sam bank nic nie robi by to naprawic to niezbyt dobrze
    > swiadczy o samym banku.

    niestety to prawda

    > 4. O krotkiej historii i modyfikacji przelewow juz byla mowa we
    > wczesniejszych postach.

    :(

    > 5. Rozdrobnienie struktury banku. Niby bank jest jeden, ale swoja baze
    > danych osobowych klientow ma Pekao24, swoja ma centrum kart i czekow,
    > swoja ma bank jako taki... Zmiana czegokolwiek wymaga skladania wnioskow
    > w kilku kopiach - gratulacje dla osob, ktorym wszystko zmieniono
    > porawnie juz za pierwszym podejsciem bez reklamacji. A podobno ten bank
    > ma scentralizowany system informatyczny...

    pamiętam jak otwierałem konto to było:
    adres zameldowania dla banku
    adres korespondencyjny dla banku
    adres korespondencyjny dla Pekao24
    adres korespondencyjny dla CKC
    numer telefonu
    numer telefonu dla PekaoSMS
    :)
    pomijam fakt, że zaświadczenie o dochodach było kserowane 3 razy (jedna
    kopia dla oddziału aby otworzyć konto, druga dla CKC w sprawie karty VC,
    trzecia dla CKC do kart charge)

    Pozdr