eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWady Pekao24 › Wady Pekao24
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Mimad <m...@...tu.tez.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Wady Pekao24
    Date: Sat, 23 Apr 2005 11:21:30 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <d4d3kb$rpf$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cas35.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1114247628 28463 83.30.90.35 (23 Apr 2005 09:13:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 23 Apr 2005 09:13:48 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:345583
    [ ukryj nagłówki ]

    Cos ostanio wiecej postow o tej "usludze", wiec moze i ja dorzuce pare
    rzeczy:
    1. Brak informacji z jakiego konta przyszly pieniadze (!!!). Za to
    pojawia sie pozycja 'SACC <numer>' tylko ze ten numer ma sie nijak do
    numeru konta z ktorego przyszedl przelew. Pewnie jest to jakis
    wewnetrzny rekord w jakiejs bazie danych, ale po grzyba prezentowac go
    klientowi, skoro jest dla niego bezuzyteczny?
    2. Mam wrazenie, ze caly system funkcjonuje wg schematu 'cepelia -
    rekodzielo ludowe'. Np w jednym miesiacu prowizja za polecenie zaplaty
    nie jest pobierana w ogole, w natepnym przychodzi x2, i tak z wieloma
    rzeczami.
    3. Brak podgladu rachunku kart kredytowych - mozna tylko uzyskac
    informacje o saldzie. Co do kart - tzw. "centrum kart i czekow" wydaje
    sie byc najgorzej pracujacym dzialem tego banku. Chaos, pomylki, ogolnie
    tragedia. To ze sam bank nic nie robi by to naprawic to niezbyt dobrze
    swiadczy o samym banku.
    4. O krotkiej historii i modyfikacji przelewow juz byla mowa we
    wczesniejszych postach.
    5. Rozdrobnienie struktury banku. Niby bank jest jeden, ale swoja baze
    danych osobowych klientow ma Pekao24, swoja ma centrum kart i czekow,
    swoja ma bank jako taki... Zmiana czegokolwiek wymaga skladania wnioskow
    w kilku kopiach - gratulacje dla osob, ktorym wszystko zmieniono
    porawnie juz za pierwszym podejsciem bez reklamacji. A podobno ten bank
    ma scentralizowany system informatyczny...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1