    From: "" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: WIBOR 3M: z 5,1 do 5,23 i wyzej!
    Date: 3 Oct 2003 12:10:55 +0200

    > Nie chcę się kłócić, ale...
    > Mam kredyt w CHF. Ratę płacę co miesiąc ratę w granicach 880 - 950 zł w
    > zależności od aktualnego kursu CHF.
    > Na targach mieszkaniowych we wrześniu poprosiłem o symulację spłat kredytu w
    > PLZ w stoisku KB. Podałem wysokość kredytu taką, w jakiej wys. kredyt
    > dostałem, tzn. 170 kPLZ (Obecnie mam 192 kPLZ ze względu na kurs CHF -  Na
    > szczęście nie wypłacony, a do wykorzystania dodatkowe 22 kPLZ  :) )

    No to jak wziąłes ten kredyt w CHF czy nie? Jeżeli wziałeś w przeliczeniu 170
    kPLN a obecnie masz zadłużenie 192 kPLN mimo spłaty iluś tam rat (w tym ray
    kapitałowych) to jesteś super do tyłu (efekt wzrostu kursu sprzedaży CHF). Czy
    Ty aby dobrze rozumiesz mechanizm kredytów denominowanych. Mam nadzieje, że tak
    tylko nie precyjnie sie wypowiedziałeś.
    Pozdrowienia tensor1