  • Data: 2003-10-05 09:14:39
    Temat: Re: WIBOR 3M: z 5,1 do 5,23 i wyzej!
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3f7f34d0.3841533@news.onet.pl...

    > a jednak mylisz sie. to nie jest zasada. owszem, wiekszosc bankow
    > zapewne wyplacic 170k zl zmniejszajac wartosc zadluzenia w CHF, ale sa
    > tez banki, ktore wyplaca wieksza kwote w PLN.

    Podejrzewam, ze Ty miales kredyt walutowy i dlatego wyplacili Ci tyle ile
    wyszło po aktualnym kursie (jakbys zrobil indywidualna transakcje z dilerami
    to dostałbys zapewne jeszcze wiecej). Natomiast pozostali pisza zapewne o
    kredytach denominowanych w walucie.

    > dowod? moj wlasny kredyt:

    U mnie to samo.
    Bank udziela kredytu w walucie. Kredyt taki uruchamiany jest w PLN, ale
    splacac mozna go w walucie lub w PLN.

    Chetnie zajrzalbym do warunkow umowy "kredytu denominowanego". Jakie w niej
    sa zapisy odnosnie waluty kredytu, zasad wyplaty i splaty.

    Pozdrawiam,
    Karol

    Natomiast kredytu denominowanego chyba nie da sie splnie mozna splacic
    w dniu wyplaty kurs CHF byl wyzszy niz w dniu przyznania