  • Data: 2016-08-23 08:24:40
    Temat: Re: W mbanku do reszty ocipieli?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mBąk z wyłączonymi zgodami nie dzwoni, a nawet - gdy po tygodniu prac udało im się
    wyłączyć mega-ukrytą czwartą zgodę - nie przesyła reklam w ST.
    Ale pewnie problem w tym, że zgoda jest wymagana do mOkazji, jakby warte tego były.
    W citku i db mam rabaty bez zgody.

    A jak dzwonią bez zgody to nagrywać i korzystać ;)

    Do mnie czasem dzwoni citek z ofertą kredytu, im się boję zgodę wyłączyć, bo mi mogą
    zabrać darmową kartę :{ Ale namolni nie są, przeczyrają, podziękujemy i tyle.
    DB zadzwonił raz, powiedziałem, że nie chcę rat w karcie i nigdy nie będę chciał, i
    przestali.