  • Data: 2016-08-23 12:48:00
    Temat: Re: W mbanku do reszty ocipieli?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 12:25:52 UTC+2 użytkownik Ojciec napisał:
    > Ja nie mam problemu z natarczywymi telefonami z banków.
    >
    > Do banku podaję wyłącznie inny numer telefonu, który cały czas jest
    > wyłączony. Jak chcę wykonać przelew, wówczas włączam ten telefon,
    > odczytuję wiadomość SMS i wyłączam telefon.
    Jakś metoda to jest ale też przez to nie dodzwonią się do ciebie żeby potwierdzić
    jakąś podejrzaną transakcję kartą. Do mnie nieraz w takich sprawach dzwonili i
    upewniali się ćzy dana transakcja jest wykonywana przeze mnie

    > Jak mam potrzebę zadzwonić do banku, to wyłączam identyfikację w
    > telefonie, z którego dzwonię.
    > I takim oto sposobem mam SPOKÓJ.
    Banki i tak nie oddzwonią z ofertą na tak "pozyskany" numer.

    > Nikt do mnie z banku się nie dodzwoni.
    > Żadna panienka niczego mi nie wciśnie :)
    Można i tak ale prościej "wyłączyć" zgody marketingowe jeśli ktoś nie chce odbierać
    takich telefonów