  • 1. Data: 2008-11-17 13:41:04
    Temat: W ktorym banku jako nadawca skrytka ?
    Od: "Tomek Renik" <s...@p...pl>

    Przy przelewach przez internet u odbiorcy jako nadawca pokazuje sie
    zazwyczaj imie, nazwisko, adres zameldowania, numer rachunku.

    W ktorym banku istnieje mozliwosc zadeklarowania w przelewach adresu
    korespondencyjnego/zamieszkania bez zmiany adresu zameldowania w
    dokumentacji bankowej ?

    --
    Tomasz Renik jestem

  • 2. Data: 2008-11-17 16:45:09
    Temat: Re: W ktorym banku jako nadawca skrytka ?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Tomek Renik"
> [...]
    >
    > W ktorym banku istnieje mozliwosc zadeklarowania w przelewach adresu
    > korespondencyjnego/zamieszkania bez zmiany adresu zameldowania w

    Uzywam od zawsze, we wszystkich bankach adresu korespondencyjnego na
    skrytkę, ale nie zauważyłem, żeby w którymś banku w "uznaniach" widać
    było ten adres korespondencyjny - zawsze wysyłające banki podstawiają
    adres zameldowania.
    Na dodatek w żadnym systemie bankowym nie widziałem opcji "wysyłając
    przelew podawaj adres korespondencyjny" - tu wyboru nikt nie przewidział
    *** blad ***

  • 3. Data: 2008-11-17 17:48:12
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Na dodatek w żadnym systemie bankowym nie widziałem opcji "wysyłając
    > przelew podawaj adres korespondencyjny" - tu wyboru nikt nie

    No i prawidłowo.
    Adres nadawcy nie służy do korespondencji tylko do identyfikacji.
    Skrzynka NIE JEST adresem/siedzibą nadawcy.
    To na jaki adres chcesz otrzymywać korespondencję i dlaczego to twój
    problem.

    Slawek

  • 4. Data: 2008-11-17 18:45:55
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Aczkolwiek z niektórych banków przelewy idą bez adresu w ogóle.

    BTW przy rachunkach wspólnych to dopiero jest pop.....ne - w żadnym systemie bankowym
    nie widziałem opcji "wysyłając przelew podawaj
    dane współwłaściciela X" ;-)

    Jedno i drugie: szkoda, że nie ma, ale [je]banki wolą konkurować na plakaty i
    aktorów, zamiast na użyteczność dla klienta.

    "Mamy Pana adres i co nam Pan zrobisz ?!?"
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2008-11-17 21:41:52
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Slavekk"

> [...]
    > Skrzynka NIE JEST adresem/siedzibą nadawcy.
    > To na jaki adres chcesz otrzymywać korespondencję i dlaczego to twój

    parametr "nie podawaj mojego adresu w wyslanych przelewach"
    bardzo by mi się podobał, gdyby ktorys bank internetowy udostepnil
    go klientom.
    W koncu odbiorca przelewu nie musi znac moich danych osobowych
    - wystarczyłoby mu imie i nazwisko
    *** blad ***

  • 6. Data: 2008-11-17 21:49:56
    Od: " nk" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał(a):

    > Na dodatek w żadnym systemie bankowym nie widziałem opcji "wysyłając
    > przelew podawaj adres korespondencyjny" - tu wyboru nikt nie przewidział

    Nowy system DB ma pole "Dane nadawcy" z listą do wyboru - ostatnio mnie to
    (pozytywnie) zaskoczyło. Co ciekawe konto, którego używam ma 4 właścicieli.
    Tylko 2 ma aktwyny dostęp online i w polu "Dane nadawcy" pojawiają się dane
    tych 2 do wyboru. W poprzednim systemie zawsze podstawiało dane pierwszej
    osoby na liście właścicieli (która akurat nie miała aktywnego online'u).

  • 7. Data: 2008-11-17 23:02:54
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    blad napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >go klientom.
    >W koncu odbiorca przelewu nie musi znac moich danych osobowych

    Też tak uważam. "Tak powinno być w każdym banku". :)
    Ale do niedawna robił to Lukas. Tzn. nie jako opcja ale w ogóle
    nie dodawał adresu. Może jeszcze tak jest.

    Arek

  • 8. Data: 2008-11-21 06:42:02
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    > No i prawidłowo.
    > Adres nadawcy nie służy do korespondencji tylko do identyfikacji.
    > Skrzynka NIE JEST adresem/siedzibą nadawcy.

    To zabawne bo przy PAPIEROWYM DRUCZKU mozna wpisac numer skrzynki i
    banki to lykaja

    > To na jaki adres chcesz otrzymywać korespondencję i dlaczego to twój
    > problem.

    Na adres skrzynki w czym problem ?

    --
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 9. Data: 2008-11-21 13:01:23
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Ciekawe, gdzie jeszcze masz papierowy druczek?
    JaC

    -----

  • 10. Data: 2008-12-28 21:45:07
    Od: "blue220" <blue220@WYTNIJ_TOo2.pl>

    [cytat]
    res nadawcy nie s&sup3;u&iquest;y do korespondencji tylko do identyfikacji.
    Skrzynka NIE JEST adresem/siedzib&plusmn; nadawcy.
    To na jaki adres chcesz otrzymywa&aelig; korespondencj&ecirc; i dlaczego to
    tw&oacute;j
    [/cytat]
    A TO CIEKAWE BO U MNIE W MULTI SIE POJAWIA SKRYTKA....
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://www.money.pl