  • 11. Data: 2007-08-21 21:15:11
    Temat: Re: [W co zainwestować?] Okres inwestycji ponad 23 lata.
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On 21 Aug 2007 22:02:35 +0200, Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    wrote:

    >Może w złoto? Wydaje się bardziej pewne niż jakiekolwiek fundusze.

    Gdybym dwadzieścia lat temu kupił złota, za, dajmy na to, tysiąc
    dolców, to ile bym miał teraz?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 12. Data: 2007-08-21 22:21:34
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    > Gdybym dwadzieścia lat temu kupił złota, za, dajmy na to, tysiąc
    > dolców, to ile bym miał teraz?

    Nie mówię, że jest super zyskowne (choć ma potencjał).
    Mówię, że jest pewniejsze od funduszy. Od lokat zresztą też. :)
    A miałbyś ok. $400-$500 więcej + różnice kursowe dolara od tamtego
    okresu.

    --
    Wojciech Bancer
    http://www.bancer.pl/

  • 13. Data: 2007-08-21 22:38:26
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On 22 Aug 2007 00:21:34 +0200, Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    wrote:

    >Nie mówię, że jest super zyskowne (choć ma potencjał).
    >Mówię, że jest pewniejsze od funduszy. Od lokat zresztą też. :)

    A dlaczego pewniejsze od lokat?

    >A miałbyś ok. $400-$500 więcej + różnice kursowe dolara od tamtego
    >okresu.

    Słowem, zysk na cenie złota nie zrównoważyłby nawet inflacji.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 14. Data: 2007-08-22 06:31:13
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Rafał "SP" Gil wrote:

> [...]

    W takich przypadkach kupuje sie polisy ubezpieczeniowe na zycie (moze byc z
    doklejonym funduszem inwestycyjnym).
    Sliczne zyski, duza suma ubezpieczenia (bo dlugi, tani program i
    'bezpieczny' ubezpieczany), wiele wariantow wyplaty gotowki (SU + zyski TU)
    po ukonczeniu programu.
    Oprocz bezpiecznej lokaty kasy dzieciak ma super zabezpieczenie i kase na
    start; i, tak jak chcesz, wyplate mozna obwarowac warunkami.

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 15. Data: 2007-08-22 06:47:54
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Kenny pisze:

    > W takich przypadkach kupuje sie polisy ubezpieczeniowe na zycie (moze byc z
    > doklejonym funduszem inwestycyjnym).

    No piekne bagno mu oferujesz. Handlujesz tym ?

  • 16. Data: 2007-08-22 06:55:47
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Jan Strybyszewski wrote:
> [...]

    nie, kozystam, z bdb skutkiem...
    a w PL wciaz niewielu pamieta o takiej mozliwosci lokowania kapitalu

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 17. Data: 2007-08-22 06:57:47
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    > nie, kozystam, z bdb skutkiem...
    > a w PL wciaz niewielu pamieta o takiej mozliwosci lokowania kapitalu

    Policz dokładnie koszty tego i porównaj do innych platform pośredniczących
    z TFI. Wyjdzie, że ubezpieczenia wcale nie są takie tanie.

    --
    Wojciech Bancer
    http://www.bancer.pl/

  • 18. Data: 2007-08-22 07:00:32
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Kenny wrote:
> [...]

    i jeszcze wazna rzecz - zyski z polis nie sa obelkowane, a w TU z ktorego
    korzystam rowniez zyski z ich funduszu inwest., ktory mam doklejony do
    polisy (po odpowiednio dlugim czasie inwestycji)

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 19. Data: 2007-08-22 07:02:45
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Wojciech Bańcer wrote:
> [...]

    TU nie jest posrednikiem - mowie o wlasnym funduszu TU, ktory mozna jedynie
    dokleic do polisy... No i zaznaczylem ze to jedynie opcja... zawsze mozna
    wiecej kasy dac na skladke zamiast tego, i ta wszystko odzyska po
    zakonczeniu programu.

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 20. Data: 2007-08-22 07:08:09
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Kenny pisze:

    > nie, kozystam, z bdb skutkiem...
    > a w PL wciaz niewielu pamieta o takiej mozliwosci lokowania kapitalu

    Swietna forma buahahah psu w bude kilkadziesiat tysiecy :)
    W samym pierwszym roku dla polisy CZYSTO inwestycyjnej i skladce 400zl
    oddajesz frajersko 1000zl