  • 1. Data: 2007-08-21 14:47:14
    Temat: Mbank mnie okradł?
    Od: mariuss <b...@w...pl>

    Witam

    Chciałem się poradzić co robić. Zainwestowałem za pośrednictwem mbanku
    pieniądze w jeden z funduszy. Po kilku dniach sprzedałem ten fundusz.
    Mijały kolejne dni przyszło papierowe potwierdzenie wykonania transakcji
    od agenta transferowego a problem polega na tym, że w dalszym ciągu mbank
    nie zwrócił mi pieniędzy na konto!!! Oczywiście złożyłem reklamację ale
    może wiecie jak ją przyśpieszać lub w jakich instytucjach szukać pomocy
    jakby nie daj Boże mbank reklamacji nie uznał (to nie wydaje mi się realne
    bo będzie równoznaczne z tym, że pieniądze naprawdę ukradli). Kwota
    problemowa nie jest mała bo chodzi o 10 000 złotych.

    Pozdrawiam i Dzięki za pomoc
    Mariusz.

  • 2. Data: 2007-08-21 15:07:43
    Temat: Re: Mbank mnie okradł?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    mariuss <b...@w...pl> napisał(a):
> [...]
    > bo będzie równoznaczne z tym, że pieniądze naprawdę ukradli). Kwota
    > problemowa nie jest mała bo chodzi o 10 000 złotych.

    Co by było gdyby...złożyłeś reklamację i czekaj na jej finał. Przecież bank
    nie powiedział "nie mamy twoich pieniędzy"!
    Poza tym to nie bank przekazuje kasę na konto tylko TFI!

    Zadzwoń do TFI i zapytaj czy przesłało kasę na konto. Jeżeli tak to zapytaj
    kiedy i dlaczego nie masz jeszcze księgowania.

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-08-21 15:28:44
    Od: mariuss <b...@w...pl>

    Tak też uczynię dzięki.

  • 4. Data: 2007-08-21 15:40:57
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 21 Aug 2007 16:47:14 +0200, w
    <o...@y...tp.gk.corp.tepenet
    napisał(-a):

    > Chciałem się poradzić co robić. Zainwestowałem za pośrednictwem mbanku
    > pieniądze w jeden z funduszy. Po kilku dniach sprzedałem ten fundusz.
    > Mijały kolejne dni przyszło papierowe potwierdzenie wykonania transakcji

    Wypada czytać prospekty funduszy, w które się inwestuje.
    Fundy mają nawet do 2 tyg. czasu na zwrot kasy.

  • 5. Data: 2007-08-21 20:35:08
    Od: mariuss <b...@w...pl>

    I myślisz, że w takiej sytuacji przysyłaliby potwierdzenie wykonania
    transakcji?

  • 6. Data: 2007-08-21 21:31:44
    Od: Michał Wójcik <m...@u...list-usun.to.pl>

    Witam,
    > I myślisz, że w takiej sytuacji przysyłaliby potwierdzenie wykonania
    > transakcji?
    Po pierwsze poczytaj netykietę i zacznij odpisywać pod cytatami a nie
    nad nimi.
    Po drugi potwierdzenie masz od agenta transferowego ze zlecenie zostało
    zrealizowane a TFI odda pieniądze zgodnie ze swoim prospektem.

    Pozdrawiam,

    Michał

  • 7. Data: 2007-08-22 07:11:28
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    RobertS pisze:

    > Co by było gdyby...złożyłeś reklamację i czekaj na jej finał. Przecież bank
    > nie powiedział "nie mamy twoich pieniędzy"!
    > Poza tym to nie bank przekazuje kasę na konto tylko TFI!

    Przekazuje Agent transferowy to tak z formalnego punktu widzenia.
    Przy czym papierowe potwierdzenie jest z tego samego miejsca czyli
    problem wystapil przy przelewie

  • 8. Data: 2007-08-22 07:12:49
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    mariuss pisze:
    > I myślisz, że w takiej sytuacji przysyłaliby potwierdzenie wykonania
    > transakcji?

    Tak, bo fizycznie umorzyles jednostki problem jest z samym przelewem ale
    nei spotkalem sie z sytulacja by trwalo to dluzej niz 1-2 dni od wykonia
    transakcji umorzenia. Niestety muysisz czekac na odpwoedz mbanku

  • 9. Data: 2007-08-22 12:23:20
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 22 Aug 2007 09:12:49 +0200, w <fagnlv$4e5$5@news.onet.pl>, Jan
    Strybyszewski <g...@o...pl> napisał(-a):

    > Tak, bo fizycznie umorzyles jednostki problem jest z samym przelewem ale
    > nei spotkalem sie z sytulacja by trwalo to dluzej niz 1-2 dni od wykonia
    > transakcji umorzenia.

    No, zapewniam ciebie, że potrafi trwać dłużej.